Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik archiwum

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa rotomatu, Archiwizacja kart pacjentów, Wkładanie wyników badań do kart pacjentów, Przygotowywanie kart pacjentów dla lekarzy, Dbanie o porządek w archiwum, Dbanie o terminowy przegląd rotomatu.
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
Zobacz więcej ofert pracy

Technik

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1212 dni temu
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Technik
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 72746

Warunki pracy

Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Obiekt przy Alejach Jerozolimskich 181 C, niebędący własnością URPLWM i PB, częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Niedostosowanie budynku dotyczy wind. Pomieszczenia Urzędu zlokalizowane są od parteru do VI piętra.

Zakres zadań

  • Przyjmowanie dokumentacji archiwalnej do archiwum zakładowego Urzędu. Weryfikowanie poprawności złożonych spisów zdawczo-odbiorczych pod względem formalnym, merytorycznym i ilościowym, a także umieszczanie przekazanej dokumentacji w wyznaczonych lokalizacjach zasobów archiwalnym
  • Prowadzenie ewidencji dokumentacji wpływającej do archiwum zakładowego w specjalistycznym oprogramowaniu należącym do systemu „Archiwum”
  • Realizacja wypożyczeń oraz zwrotów dokumentacji z zasobu archiwalnego na podstawie złożonych wniosków, poprzez udostępnianie jej poszczególnym, upoważnionym pracownikom Urzędu
  • Umieszczanie w przestrzeni archiwum zakładowego dokumentacji zgodnie z przepisami określającymi sposób właściwego przechowywania zasobów archiwalnych, gromadzonych w postaci dokumentacji tradycyjnej oraz elektronicznej
  • Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie udzielania informacji dotyczących prawidłowego postępowania podczas procesu archiwizacji

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Umiejętność biegłej obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych
  • Umiejętność samodzielnego organizowania pracy
  • Komunikatywność
  • Podstawowa znajomość: ustawy archiwalnej, ustawodawstwa dotyczącego dokumentu elektronicznego, ustawodawstwa dotyczącego zachowania informacji poufnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
 

Podobne oferty

  • Pracownik archiwum

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa rotomatu, Archiwizacja kart pacjentów, Wkładanie wyników badań do kart pacjentów, Przygotowywanie kart pacjentów dla lekarzy, Dbanie o porządek w archiwum, Dbanie o terminowy przegląd rotomatu.
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...