- kontakt telefoniczny z Klientami Banku,
- prezentowanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klientów,
- sprzedaż produktów bankowych i realizacja celów sprzedażowych,
- dbanie o pozytywne relacje z Klientem.
- jesteś nastawiony na rozwój zawodowy,
- łatwo nawiązujesz relacje z ludźmi,
- dobra atmosfera napędza Cię do działania,
- jesteś dyspozycyjny do pracy zmianowej 9-17 i 12-20 (od poniedziałku do piątku),
- posiadasz wykształcenie minimum średnie.
- umowę o pracę,
- system premiowy,
- kartę MultiSport,
- prywatną opiekę medyczną, dostęp do akcji w ramach funduszu socjalnego,
- pakiet szkoleń wstępnych i rozwojowych,
- pracę w nowoczesnym biurze.
w prestiżowych rankingach:
naszego zespołu!
Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV
na adres mailowy:
Poznaj
Getin Noble Bank S.A.
Jesteśmy bankiem z większościowym polskim kapitałem, a naszą ofertę kierujemy do klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Bankowość detaliczną reprezentuje marka Getin Bank, a zamożnych Klientów Bankowości Osobistej oraz Private Banking obsługujemy w ramach marki Noble Bank. Z naszych usług można korzystać w rozległej sieci oddziałów, za pośrednictwem Contact Center, bankowości internetowej oraz poprzez aplikację mobilną.