Jesteśmy firmą z dużym potencjałem rynkowym. Od wielu lat z sukcesem budujemy pozycję banku uniwersalnego, rozwijając nowe linie biznesowe. Jesteśmy doceniani za wysokie standardy obsługi, profesjonalne produkty oraz etykę prowadzenia biznesu. Stoi za nami ponad sto lat tradycji Grupy Credit Agricole. Nasz bank to dobre miejsce do rozwoju zarówno dla tych, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w karierze zawodowej, jak i tych którzy mają już doświadczenie. W naszej pracy kierujemy się takimi zasadami jak wiarygodność, profesjonalizm, przyjazność i dostępność.
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref: KCC/10/WR
- rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb
- telefoniczna obsługa Klientów Banku
- realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta
- budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
- min. średnie wykształcenie
- komunikatywność, miły głos i poprawna dykcja
- pozytywne nastawienie wobec innych oraz silna motywacja do pracy
- gotowość do stałego poszerzania wiedzy
- umiejętność obsługi komputera
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwość zatrudnienia na część lub cały etat)
- atrakcyjny system wynagrodzeń oparty na podstawie i premii
- system zmianowy z możliwością wpływu na grafik
- system profesjonalnych szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej instytucji finansowej
- możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy (jasno określone ścieżki kariery)
- atrakcyjną ofertę produktów bankowych dla pracowników
- pracownicze ubezpieczenie grupowe
- prywatną opiekę medyczną
- program sportowo-rekreacyjny Multisport
- zniżki dla pracowników (gastronomia, kultura)
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.