Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Telefoniczny Doradca Klienta

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Wrocław

33 dni temu

Jesteśmy firmą z dużym potencjałem rynkowym. Od wielu lat z sukcesem budujemy pozycję banku uniwersalnego, rozwijając nowe linie biznesowe. Jesteśmy doceniani za wysokie standardy obsługi, profesjonalne produkty oraz etykę prowadzenia biznesu. Stoi za nami ponad sto lat tradycji Grupy Credit Agricole. Nasz bank to dobre miejsce do rozwoju zarówno dla tych, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w karierze zawodowej, jak i tych którzy mają już doświadczenie. W naszej pracy kierujemy się takimi zasadami jak wiarygodność, profesjonalizm, przyjazność i dostępność.

 

Telefoniczny Doradca Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: KCC/10/WR
Twoja rola:
  • rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb
  • telefoniczna obsługa Klientów Banku
  • realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta
  • budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
Twoje doświadczenie i umiejętności
  • min. średnie wykształcenie
  • komunikatywność, miły głos i poprawna dykcja
  • pozytywne nastawienie wobec innych oraz silna motywacja do pracy
  • gotowość do stałego poszerzania wiedzy
  • umiejętność obsługi komputera
W zamian oferujemy:
  • Karta Multisport
  • Opieka medyczna
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Rabatowy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk „Aplikuj” lub wysłanie dokumentów aplikacyjnych z podanym symb. ref. w temacie e-maila na adres rekrutacja@credit-agricole.pl.

Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Poznaj

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Nie wymagamy doświadczenia w branży bankowej. Dla nas ważne jest, że jesteś specjalistą w swojej dziedzinie i chcesz się uczyć nowych rzeczy! Bank Credit Agricole należy do międzynarodowej grupy finansowej działającej na terenie 50 krajów na całym świecie. W Polsce zatrudniamy 4500 pracowników. Jesteśmy Bankiem Uniwersalnym oferujemy klientom indywidualnym, małym i średnim firmom, rolnikom oraz korporacjom kompleksową ofertę produktów i usług bankowych. Nasze działania koncentrujemy na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym i rzetelnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze.

Proces rekrutacji

Przygotuj się i daj się poznać!

Rozmowa kwalifikacyjna jest ważnym elementem procesu, przed tym jednak warto się do niej dobrze przygotować.

Poznaj organizację – postaraj się zebrać jak najwięcej informacji na temat firmy. Jeśli aplikujesz do placówki bankowej – zapoznaj się z ofertą produktową, jeśli aplikujesz do marketingu – przejrzyj ostatnie kreacje przygotowane przez firmę,

Poznaj ogłoszenie – z ogłoszenia możesz wyczytać co najmniej kilka pytań, które może zadać Ci rekruter,

Poznaj siebie – przypomnij sobie wszystkie Twoje sukcesy, doświadczenia, usystematyzuj informacje o sobie,

Przed rozmową – zaplanuj na spokojnie dojazd na rozmowę, po co niepotrzebnie stresować się ewentualnym spóźnieniem :)

Pozytywne nastawienie przede wszystkim!

KrokAnaliza aplikacji
KrokTesty umiejętności
KrokRozmowa z rekruterem
KrokWitamy na pokładzie
Doradca klienta, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za bezpośrednią obsługę klientów banku lub instytucji finansowej, mającą na celu dobór oferty dopasowanej do potrzeb danego odbiorcy. W zależności od specjalizacji danego stanowiska, doradca może przyjmować klientów indywidualnych lub korporacyjnych, w każdym jednak przypadku przedstawia im kompleksowe zestawienie produktów ...
Praca Doradca Klienta (bankowość)