Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Telefoniczny Doradca Klienta

Telbridge Sp. z o.o.

Toruń

52 dni temu

Stabilna praca, elastyczny grafik, wynagrodzenie wypłacane zawsze na czas- brzmi niewiarygodnie? A jednak jest możliwe. To wszystko w Telbridge!

Od 16 lat świadczymy usługi call center dla naszych Partnerów. Specjalizujemy się w telefonicznej obsłudze klienta dla sektorów telekomunikacyjnych, ubezpieczeniowych oraz bankowych.

W 6 oddziałach w Polsce zatrudniamy ponad 1500 pracowników.


Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:

Telefoniczny Doradca Klienta
Miejsce pracy: Toruń
Twoje najważniejsze zadania to:
  • telefoniczna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
  • wprowadzanie danych do systemu
  • utrzymywanie dobrych relacji z klientami
Oczekujemy od Ciebie:
  • wykształcenia min. średniego
  • komunikatywności, dobrej dykcji
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktu z innymi
  • podstawowej znajomości obsługi komputera
  • zaangażowania w wykonywane obowiązki
Oferujemy:
  • długotrwałą i stabilną współpracę z możliwością awansu
  • atrakcyjne wynagrodzenie 18.30zł/h + premie uzależnione od Twoich wyników
  • elastyczny grafik dopasowany do Ciebie
  • profesjonalne szkolenia wstępne w pełni przygotowujące do współpracy (nie musisz posiadać doświadczenia)
  • kartę MultiSport,
  • program lojalnościowy, konkursy z ciekawymi nagrodami
  • wsparcie przełożonego oraz pozytywną atmosferę
Prosimy o umieszczenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez TELBRIDGE Sp. z o.o. z siedzibą w ul. Zagnańska 49, 25-528 Kielce w celach rekrutacyjnych i wykorzystanie mojego numeru kontaktowego i adresu e-mail do w/w celu.”

Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na adres naszego IOD [iod(małpa)telbridge.pl] spod adresu, którego zgoda dotyczy. Informujemy, że nie jesteście Państwo profilowani. Państwa dane nie będą przekazywane poza EOG ani udostępniane organizacjom międzynarodowym.
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta