- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Zorganizowany transport do pracy lub parking
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
- Opracowywanie, wdrażanie i zarządzanie projektami i aktywnościami wsparcia sprzedaży,
- Koordynowanie projektów współpracy na linii Farmaceuta – Adamed, ze szczególnym uwzględnieniem aktywności edukacyjnych,
- Planowanie kalendarza działań promocyjnych dla wybranych grup produktów i kanałów sprzedaży,
- Współtworzenie i monitorowanie budżetów promocyjnych,
- Przygotowywanie narzędzi i materiałów promocyjnych oraz monitoring ich efektywności,
- Monitoring działań konkurencji,
- Bliska i efektywna współpraca z działem sprzedaży i zespołem brand managerów.
- Minimum 2-4 lata doświadczenia na stanowisku managera w obszarze trade marketingu/ marketingu lub sprzedaży farmaceutycznej,
- Doświadczenie w tworzeniu lub współtworzeniu strategii trade marketingowej/marketingowej/prowadzeniu projektów we współpracy z zespołami sprzedażowymi- wymóg konieczny,
- Doświadczenie w zarządzaniu powierzonym budżetem w tym kontrolowanie, prognozowanie i optymalizowanie. Znajomość i stosowanie zasad ROI,
- Doświadczenie w tworzeniu lub współtworzeniu materiałów marketingowych/trade marketingowych przeznaczonych dla zespołów sprzedażowych/klientów docelowych,
- Dobra znajomość Excel, Powerpoint,
- Umiejętność wyciągania wniosków na podstawie różnych źródeł danych i ich syntetycznej prezentacji.
- Kreatywność, operatywność,
- Samodzielność w prowadzeniu projektów,
- Doświadczenie w pracy z sieciami aptek będzie dodatkowym atutem.
- Umowę o pracę,
- Narzędzia pracy - samochód służbowy, laptop, telefon służbowy,
- Praca w systemie hybrydowym - 50/50,
- Elastyczny czas rozpoczęcia pracy 7:00-9:00,
- pracę w oparciu o atrakcyjny system premiowy,
- Opiekę medyczną dla współpracownika i rodziny,
- Dofinansowanie ubezpieczenia grupowego,
- Pakiet Zdrowie na 5 (cykliczne szczepienia na grypę, kafeteria badań profilaktycznych, akcje profilaktyki zdrowotnej, testy COVID, wsparcie mental health),
- Zorganizowany transport do pracy lub parking,
- Kafeterię benefitów finansowaną z ZFŚS ,
- Świadczenia pieniężne, paczki świąteczne dla dzieci,
- Eventy firmowe np. Festiwal Wartości,
- Bonusy za polecenia współpracowników,
- Cykliczny Festiwal Nauki, oferta szkoleń.
Poznaj
Adamed Pharma S.A.
Jesteśmy rodzinną firmą farmaceutyczno-biotechnologiczną o 100% kapitale polskim, która powstała na bazie polskiej myśli naukowej i własnych patentów. Od powstania firmy Adamed w 1986 roku wyrośliśmy na jedną z najważniejszych firm farmaceutycznych w Polsce, która eksportuje polską innowację na światowe rynki. Jesteśmy w pierwszej dziesiątce największych firm farmaceutycznych działających w kraju (źródło: IQVIA). Dziś w swoim portfolio posiadamy ponad 500 produktów, oferowanych pacjentom w blisko 80 krajach na całym świecie, a na inwestycje w badania i rozwój przeznaczyliśmy dotychczas 1,9 miliarda złotych. Współpracujemy z wiodącymi uniwersytetami oraz instytutami naukowymi, w kraju i za granicą.
Nasze dwa zakłady produkcyjne – w Ksawerowie i Pabianicach – tworzą Centrum Produkcyjno-Logistyczne Adamed, które wyposażone jest w najnowocześniejsze urządzenia do produkcji i pakowania tabletek. Znajduje się tu również zamknięta strefa produkcji leków sterydowych i onkologicznych, wraz z niezbędnym zapleczem technologicznym. W dwóch zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w Centrum Produkcyjno-Logistycznym rocznie powstaje ponad tysiąc półproduktów i wyrobów gotowych, które później trafiają na rynki Europy, Azji, Australii i Oceanii.