Najnowsze oferty pracy

  • Lider / Lderka zespołu ds. zobowiązań płatniczych

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zarządzanie i rekrutacja zespołu Księgowości Zobowiązań (AP) w CPBC. Właściciel globalnych procesów AP, główny kontakt dla Business Support. Odpowiedzialność za globalne płatności, uzgadnianie kont i rozliczanie wydatków (T&E). Zapewnienie zgodności procesów AP z IFRS i lokalnymi...
  • Główna księgowa / Główny księgowy

    NOWREM GROUP Daniel Łata sp.k.   Jaworzno    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wynagrodzenie do negocjacji – adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz formy współpracy. Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przepisami podatkowymi, Sporządzanie sprawozdań finansowych, Sporządzenie i wysyłka raportów...
  • Główna Księgowa / Główny Księgowy

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kluczowe prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z Ustawą o Rachunkowości i regulacjami podatkowymi. Samodzielne sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji (m.in. CIT) oraz raportów i analiz na potrzeby zarządu. Kształtowanie i egzekwowanie wewnętrznej polityki rachunkowości...
  • Główny księgowy

    Klient portalu Praca.pl   Jaworzno    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami rachunkowości i prawa podatkowego. Przygotowywanie sprawozdań finansowych. Sporządzanie i przesyłanie deklaracji oraz raportów podatkowych (m.in. JPK, VAT, CIT, PIT). Tworzenie raportów i zestawień finansowych na potrzeby...
Zobacz więcej ofert pracy

Transition Manager

EY Global Services (Poland) Sp. z.o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
3199 dni temu

 As a truly worldwide organization, EY Global Delivery Services spans all geographies, practices, service lines, sectors and competencies with deeply-integrated services.  With 22,000 people working from nine centers in five countries, GDS is online everywhere, helping deliver exceptional client service all the time; providing what you need, where you need it.

 

EY GDS Poland has been in operation since 2011, supporting 30 countries across 14 services in English and non-English languages. Join one of our innovative and highly skilled teams in Enablement Services to provide high-skilled, and innovative services to support EY's global and local teams. Markets Services, Creative Agency Services, Executive Assistants (AWS), Finance and Accounting, Risk Management Services, Procurement Services and IT Services are among the services offered by Enablement Services. Find your team and gain valuable experiences that will last a lifetime.

 

Currently we are seeking candidates for the following position:

Transition Manager
Miejsce pracy: Wrocław


You will:

  • Support new stakeholder engagement cycle during the pre-transition period

  • Understand and translate enhanced or new requirements into a solution approach with assistance from Senior manager and develop a solution with clear value proposition to secure a buy-in from stakeholders

  • Drive the necessary sign off of the proposed solution with Service Function, GDS and stakeholders

  • Execute transition projects for the GDS and ensure all transitions are delivered within agreed scope, budget and timeline

  • Manage relationship with GDS leaders and their stakeholders throughout the life cycle of transition

  • Collaborate with GDS colleagues to ensure all transitions are signed off by relevant leaders, and service stabilization and continuity is enabled through GDS

  • As required, work closely with Solution & Transition team members, GDS Functions to support the delivery of transition projects within the Global Delivery Services and meet global objectives and polices   

  • Contribute to enhancement of the transition methodology, supporting tools and processes

Analytical/Decision Making Responsibilities

  • Solution configuration/architecture aligned with the GDS shared services and location strategy

  • End to end transition management responsibility aligned with the transition methodology 

 

Knowledge and Skills Requirements:

  • Proven expertise in process re-design or re-engineering and some exposure to solution development

  • Strong project and program management skills; Strong proven client management skills, with the ability to facilitate and influence stakeholders from various disciplines and a different levels of seniority across the organization;

  • The ability to handle ambiguity and operate in a self-directed manner;

  • A proven ability to work within a global perspective, to work virtually within global established norms

  • Strong interpersonal skills including evidence to show can act as a strong team player working with all levels of the organization;

  • Comfortable with supporting internal business development, collaborate with GDS leaders to influence stakeholders decisions;

  • Possess a “solutioning” mindset, able to take ideas from thought to solution development and implementation;

  • Results-oriented self-starter with a strong track record in transition management or project management who produces outcomes with little direction;

  • An ability to manage workload, with minimal direction, a self starter with a strong sense of initiative;

  • Proven report writing skills – both verbal and written communication;

  • Strong presentation skills; including ability to lead workshops within the scope of transition projects;

  • Financially literate with good  analytical and problem solving skills;

  • A strong understanding of corporate financial and HR systems, and an ability to work with other internal functional teams (IT, Finance, Talent, Facilities, Legal, Quality, etc.);

Other Requirements:

  • This role may require some overseas travel, particularly to GDS customer locations and other GDS centers.

Job Requirements:


Education:

  • Bachelor's degree in a business, commercial or related discipline;

  • A Master’s degree or recognized MBA is preferred, but not mandatory.

Experience:

  • At least 9-11 years demonstrable experience in leading multi –country, diverse transition programs or projects

  • Proven work experience in a captive shared services or BPO environment;

  • Proven expertise in process re-design or re-engineering and some exposure to solution development;

  • External client consulting or business development experience is a plus

  • Project management certification (PMI PMP) is a plus

  • Process expertise certification (Six Sigma) is a plus

  • Ability to travel to worldwide locations, as required

We offer:

  • Contact of employment and fair salary  

  • Relocation package  

  • Work in prestigious stable company  

  • Being an active part of a professional, dynamic and truly global team  

  • Support in your professional development due to internal training sessions  

  • Participating in interesting projects     

  • Development opportunities in international multilingual environment  

  • Attractive social package (sport card, medical insurance, life insurance, wellness & spa program, sport events and many others)  

  • Language courses  

  • Modern office space near market square  

  • Internal interest groups (sports group, art group, charity group and many others)

 

Podobne oferty

  • Lider / Lderka zespołu ds. zobowiązań płatniczych

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zarządzanie i rekrutacja zespołu Księgowości Zobowiązań (AP) w CPBC. Właściciel globalnych procesów AP, główny kontakt dla Business Support. Odpowiedzialność za globalne płatności, uzgadnianie kont i rozliczanie wydatków (T&E). Zapewnienie zgodności procesów AP z IFRS i lokalnymi...
  • Główna księgowa / Główny księgowy

    NOWREM GROUP Daniel Łata sp.k.   Jaworzno    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wynagrodzenie do negocjacji – adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz formy współpracy. Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przepisami podatkowymi, Sporządzanie sprawozdań finansowych, Sporządzenie i wysyłka raportów...
  • Główna Księgowa / Główny Księgowy

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kluczowe prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z Ustawą o Rachunkowości i regulacjami podatkowymi. Samodzielne sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji (m.in. CIT) oraz raportów i analiz na potrzeby zarządu. Kształtowanie i egzekwowanie wewnętrznej polityki rachunkowości...
  • Główny księgowy

    Klient portalu Praca.pl   Jaworzno    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami rachunkowości i prawa podatkowego. Przygotowywanie sprawozdań finansowych. Sporządzanie i przesyłanie deklaracji oraz raportów podatkowych (m.in. JPK, VAT, CIT, PIT). Tworzenie raportów i zestawień finansowych na potrzeby...