Najnowsze oferty pracy

  • Lider / Lderka zespołu ds. zobowiązań płatniczych

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zarządzanie i rekrutacja zespołu Księgowości Zobowiązań (AP) w CPBC. Właściciel globalnych procesów AP, główny kontakt dla Business Support. Odpowiedzialność za globalne płatności, uzgadnianie kont i rozliczanie wydatków (T&E). Zapewnienie zgodności procesów AP z IFRS i lokalnymi...
  • Główna księgowa / Główny księgowy

    NOWREM GROUP Daniel Łata sp.k.   Jaworzno    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wynagrodzenie do negocjacji – adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz formy współpracy. Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przepisami podatkowymi, Sporządzanie sprawozdań finansowych, Sporządzenie i wysyłka raportów...
  • Główna Księgowa / Główny Księgowy

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kluczowe prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z Ustawą o Rachunkowości i regulacjami podatkowymi. Samodzielne sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji (m.in. CIT) oraz raportów i analiz na potrzeby zarządu. Kształtowanie i egzekwowanie wewnętrznej polityki rachunkowości...
  • Główny księgowy

    Klient portalu Praca.pl   Jaworzno    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami rachunkowości i prawa podatkowego. Przygotowywanie sprawozdań finansowych. Sporządzanie i przesyłanie deklaracji oraz raportów podatkowych (m.in. JPK, VAT, CIT, PIT). Tworzenie raportów i zestawień finansowych na potrzeby...
Zobacz więcej ofert pracy

Transition Manager

FRESENIUS MEDICAL CARE SSC Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
3144 dni temu

Fresenius is global and diversified health care company with more than 200,000 employees in nearly 160 countries and five highly successful business segments: Fresenius Kabi, Fresenius Helios, Fresenius Vamed, an the biggest one Fresenius Medical Care - the global leader in dialysis services and products.

 

Fresenius Medical Care Shared Service Center is the first Fresenius shared service in Europe. We provide quality through harmonized and transparent accounting services to allow our internal partners to focus on the patients and enable further profitable growth. We are a young and dynamic working environment, which enable a lot of space for future development, gives opportunity to take part in transitions and transformation processes.

 

Currently the center is seeking candidates for the position:

Transition Manager
Miejsce pracy: Wrocław

 

 

 

Purpose & Overall Relevance for the Organisation:
  • To transfer the scope of the defined process activities from local organizations in the EMEA Region to SSC in Wrocław. Ensure that:
  • Transition plans are in place, communicated and followed during the execution.
  • The readiness of SSC and Retained Accounting Organizations is closely monitored.
  • All required enablers to provide those services from SSC are implemented.
  • Roles and responsibilities are communicated and understood.
  • Process documentation is prepared.
  • Effective cooperation between Retained Accounting Organizations and SSC in order to provide high quality accounting services.
Responsibilities:
  • Deliver the Transition Project in line with recognized best practice methodology (planning, managing risk, governance, quality assurance, issue resolution, reporting)
  • Ensure seamless transfer of business processes from local sites to the Shared Services Center in Poland.
  • Manage all stages of the migration process.
  • Act as a liaison for all transition activities and stakeholders.
  • Manage day-to-day transition communication.
  • Manage the change and assess the risks and be able to implement proper mitigation plan where required.
  • Report the progress and status of the migration process and risks that occur.
  • Coordinate and facilitate the process of documenting accounting policies and procedures.
  • Identify and document additional process improvements opportunities for possible implementation after transition.
  • Coordinate the training of site personnel.
Requirements:
  • University degree
  • Min. 5 years of professional experience of which min. 2 years working on projects, preferably on transition projects
  • Experience with accounting processes transitions is an advantage
  • CAPM, PMP, or other Project Management certification - preferred
  • Excellent communication skills
  • Very good planning and organizational skills
  • Ability to take the lead and proactively work on solving the issues or potential risks
  • Ability to work independently in ambiguous, dynamic environment
  • Ability/willingness to travel (20-50% of the time)
  • Fluency in English
  • Knowledge of other European language is a big advantage
What we offer:
  • Competitive compensation and benefits package: private healthcare, Multicafeteria system, travel insurance, social fund, postgraduate studies, trainings, language courses, recognition program, fresh fruits in the office
  • Working in fast growing, international environment with stable employment conditions (labor contract)
  • Excellent learning possibilities
  • Real hands-on experience in building successful SSC
If you agree to use your application also in other recruitment processes, please include the following statement in your application: “I hereby authorize Fresenius Medical Care SSC Sp. z o.o. to process my personal data included in my job application also for the needs of future recruitment processes in accordance with the Personal Data Protection Act dated 29.08.1997
 

Podobne oferty

  • Lider / Lderka zespołu ds. zobowiązań płatniczych

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zarządzanie i rekrutacja zespołu Księgowości Zobowiązań (AP) w CPBC. Właściciel globalnych procesów AP, główny kontakt dla Business Support. Odpowiedzialność za globalne płatności, uzgadnianie kont i rozliczanie wydatków (T&E). Zapewnienie zgodności procesów AP z IFRS i lokalnymi...
  • Główna księgowa / Główny księgowy

    NOWREM GROUP Daniel Łata sp.k.   Jaworzno    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wynagrodzenie do negocjacji – adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz formy współpracy. Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przepisami podatkowymi, Sporządzanie sprawozdań finansowych, Sporządzenie i wysyłka raportów...
  • Główna Księgowa / Główny Księgowy

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kluczowe prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z Ustawą o Rachunkowości i regulacjami podatkowymi. Samodzielne sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji (m.in. CIT) oraz raportów i analiz na potrzeby zarządu. Kształtowanie i egzekwowanie wewnętrznej polityki rachunkowości...
  • Główny księgowy

    Klient portalu Praca.pl   Jaworzno    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami rachunkowości i prawa podatkowego. Przygotowywanie sprawozdań finansowych. Sporządzanie i przesyłanie deklaracji oraz raportów podatkowych (m.in. JPK, VAT, CIT, PIT). Tworzenie raportów i zestawień finansowych na potrzeby...