- acting leading role in medium to complex centralization projects within GA and AR accounting areas,
- managing transition projects in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication,
- planning, coordinating, and providing deliverables within each project phase,
- maintaining and updating project documentation and reporting to both, the client and internal management team,
- engaging main project stakeholders,
- assessment and documentation of processes potential for migration, incl. people impact assessment,
- creation migration models proposals and documentation of solutions,
- identifying potential risks and control areas in processes which are subject of migration,
- co-ordination of migration team during knowledge transfer,
- ensuring compliance of migration project with all internal policies and organization plans,
- continuous cooperation with project group (direct and remote).
Our requirements:
- university degree (in the field of finance, accounting or economics),
- SSC/BPO previous working experience (min. 3-5 years), preferably in area of process and project management,
- experience in coordinating migration projects - at least one year,
- fluent knowledge of English (additional European language is an advantage),
- fluent knowledge of MS Excel (Power point, Excel, Visio),
- highly developed interpersonal skills, especially in the fields of presentation and interpersonal communication,
- good organizational skills, ability to work under time pressure,
- problem solving oriented attitude,
- attention to details and quality,
- ability to cooperate both with internal and external clients,
- readiness for business trips (a few a year),
- team player attitude.
- stable employment in an international corporation, which is constantly growing,
- chance to expand knowledge and experience in various areas,
- private medical care and group insurance, also for family members,
- cash benefits as part of the Social Benefits Fund, i.e., Christmas allowance,
- a monthly salary supplement for knowing an additional language,
- co-financed sports card,
- team and company integrations after hours,
- hybrid or remote work.
Poznaj
METRO Global Solution Center sp. z o.o.
Jesteśmy METRO Global Solution Center! Nasze motto „We make it count” pokazuje, że księgowość to nie tylko liczby – chodzi o tworzenie wartościowych rozwiązań, wprowadzanie pozytywnych zmian i przekonanie, że zawsze liczy się coś więcej! Jako dumny członek rodziny METRO/MAKRO, wiodącego międzynarodowego hurtownika z ponad 93 tysiącami pracowników w ponad 30 krajach, stawiamy na doskonałość i innowacje. Nasza otwarta i różnorodna społeczność sprzyja współpracy, rozwojowi osobistemu i wspólnemu osiąganiu celów.
Dołącz do naszego zespołu i poczuj ducha „We make it count”.
Dlaczego my?
We make it count! Jako pracodawca dążymy do stworzenia spójnego, międzynarodowego i nowoczesnego środowiska, w którym ludzie mają wpływ na rozwój własny i rozwój firmy. Wspólnie dążymy do perfekcji. Ciągle się doskonalimy, bo aspirujemy do bycia po prostu najlepszymi w tym, co robimy. Stale rośniemy, a co za tym idzie rozwijamy naszą pozycję i serdecznie zapraszamy do udziału w tym doświadczeniu.
Zachęcamy do skorzystania z naszych ekscytujących możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji oraz otwartej kultury pracy, międzynarodowego nastawienia, nieformalnej atmosfery i pięknego biura w urokliwym Szczecinie!