Najnowsze oferty pracy

  • F&A Process Consultant (Stock Area)

    METRO Global Solution Center   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: Strategic: Data analysis of 'as is' and 'to be' Merchandize related processes in Accounting and Database systems; Leading and coordinating standardization projects; Methodology wise assistance provided to technical team to maintain...
  • Transition Project Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    General duties: acting leading role in medium to complex centralization projects within GA and AR accounting areas, managing transition projects in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, coordinating, and providing deliverables within each project...
  • Financial Controller

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responsibilities Monthly, quarterly, annual cash-flow projections and modelling-ntercompany and bank debt, related reporting, including loan amortization; Capitalization of expenses into PPE, review of PPE depreciation rates, indicators of Impairment; Cash management, order to pay, purchase to pay,...
  • Project Lead Process Improvement Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: managing projects of various degrees of complexity, periodic and ad hoc reporting on project status, support reporting tasks on project portfolio, processing and archiving of information resources, support in preparing project...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kamień Pomorski, ul. Mickiewicza 16    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard, ul. 700-lecia 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
  • Technical Project Manager

    Quod Financial   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    menedżer / kierownik/koordynator  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    The responsibilities include: Management of multiple projects, with handling the project life cycle (e.g. gathering of requirements, handling client’s requests/questions, etc) Manage project’s scope and change requests; Creating client and senior management reporting through the appropriate...
  • Starszy księgowy ze znajomością języka angielskiego

    Praca.pl Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Przeliczanie danych finansowych pomiędzy różnymi standardami księgowymi, Regularne sprawdzanie ksiąg i wprowadzanie niezbędnych poprawek, Odpowiadanie na pytania związane z finansami firm, Współpraca z zespołami wewnętrznymi i audytorami w celu wyjaśnienia...
  • Starszy księgowy ze znajomością języka włoskiego

    Praca.pl Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Przeliczanie danych finansowych pomiędzy różnymi standardami księgowymi, Regularne sprawdzanie ksiąg i wprowadzanie niezbędnych poprawek, Odpowiadanie na pytania związane z finansami firm, Współpraca z zespołami wewnętrznymi i audytorami w celu wyjaśnienia...
  • Młodszy Ekspert w Wydziale Zarządzania Finansami

    PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: Realizacja i monitorowanie realizacji procedur z zakresu procesów zarządzania płynnością finansową oraz zarządzania finansami PGE S.A. i spółek GK PGE Realizacja procesów związanych z pozyskiwaniem przez spółki GK PGE...
Zobacz więcej ofert pracy

Treasury and Payments F&A Process Owner

METRO Global Solution Center Sp. z o.o.
Szczecin
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
311 dni temu

At METRO we say 'We make it count' because our accounting is not just about numbers, we make it count for more. We already have more than 400 employees, we operate our MAKRO Cash&Carry retail brands in more than 20 countries around the world, we have been operating in Szczecin for 11 years, and in our internal engagement survey, almost 90% of our employees said that working at METRO is meaningful and allows them to grow. Join us, feel the 'We make it count' spirit and create a METRO community for which accounting always counts for something more.

Treasury and Payments F&A Process Owner
Workplace: Szczecin

Your main area of responsibility in this position will include:

  • Act as Subject Matter Expert (SME) for Treasury:
    • Working closely with the business to minimize financial risk
    • Reviewing funding needs, monthly reporting of all treasury activities
    • Analyzing and performing appropriate hedging and funding activities (Forex, swaps, loans, deposits, etc.)
    • Cash and liquidity management through cash flow planning and forecasting
    • Managing treasury operations and controls (cash pooling/sweeping, forex hedging, etc.)
  • Act as SME for Outgoing Payments:
    • Ensure scheduled payments are processed on time.
    • Process outgoing payments in compliance with financial policies and procedures.
    • Perform other day to day financial transactions as required
    • Minimize number of manual outgoing payments
    • Knowledge of Vendor account maintenance and Vendor account master data management,

And also:

  • Manage process improvement projects to achieve productivity increase, process KPI establishment, operational excellence and quality assurance
  • Ensure standardized and optimized processes (ex. creating, updating, reviewing and approving documentation of standard processes)
  • Cooperate with Key Users to identify technical problems and develop solutions to support business objectives,
  • Support the transition of the activities from country to Metro GSC,
  • Cooperate with Internal Audit to define risk inventory and Risk Control Matrix,
  • Cooperate with Training Team to Ensure training package for operational teams.

We are inviting to this recruitment everyone who has:

  • Min. 5 years of experience in accounting,
  • Master's Degree in Accounting, Finance, Economy or related field,
  • Skills: Project management, E2E and analytical thinking, process mapping,
  • Very good knowledge of accounting procedures, policies, regulations and rules; understanding of accounting principles,
  • Strong Excel skills and overall SAP knowledge,
  • Ability to resist unnecessary changes or exceptions to standard process,
  • Willingness to learn and develop, high professional commitment, reliability and self-organization skills to ensure quality and timely delivery of results.

We provide:

  • Stable employment in an international corporation, which is constantly growing,
  • Chance to expand knowledge and experience in various areas of accounting,
  • An extensive package of professional training (in accounting, software - SAP, soft skills and language learning),
  • Private medical care and group insurance, also for family members,
  • Cash benefits as part of the Social Benefits Fund, i.e. Christmas allowance,
  • Co-financed sports card,
  • A monthly salary supplement for knowing an additional language,
  • Team and company integrations after hours,
  • A relocation package for people ready to move to Szczecin.
 

Poznaj

METRO Global Solution Center sp. z o.o.

METRO Global Solution Center jest odpowiedzialne za procesy finansowo-księgowe dla METRO, wiodącej międzynarodowej firmy hurtowej z siedzibą w Niemczech, oferującej asortyment spożywczy i nieżywnościowy. Przyjęliśmy globalną strategię, która wyznaczyła nam drogę ku przyszłości. Zrewidowaliśmy nasze podejście, aby skupić się przede wszystkim na innowacyjności i wysokiej jakości rozwiązań. Chcemy być gotowi na to, co przyniesie jutro… i już nie możemy się tego doczekać!


Znajdziesz tutaj ekscytujące możliwości rozwoju, impuls do podnoszenia kwalifikacji, kulturę opartą na wzajemnym szacunku i współpracy, a przede wszystkim nieformalną, a zarazem międzynarodową atmosferę. Zanurz się w niepowtarzalnych możliwościach METRO Global Solution Center!

Podobne oferty

  • F&A Process Consultant (Stock Area)

    METRO Global Solution Center   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: Strategic: Data analysis of 'as is' and 'to be' Merchandize related processes in Accounting and Database systems; Leading and coordinating standardization projects; Methodology wise assistance provided to technical team to maintain...
  • Transition Project Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    General duties: acting leading role in medium to complex centralization projects within GA and AR accounting areas, managing transition projects in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, coordinating, and providing deliverables within each project...
  • Financial Controller

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responsibilities Monthly, quarterly, annual cash-flow projections and modelling-ntercompany and bank debt, related reporting, including loan amortization; Capitalization of expenses into PPE, review of PPE depreciation rates, indicators of Impairment; Cash management, order to pay, purchase to pay,...
  • Project Lead Process Improvement Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: managing projects of various degrees of complexity, periodic and ad hoc reporting on project status, support reporting tasks on project portfolio, processing and archiving of information resources, support in preparing project...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kamień Pomorski, ul. Mickiewicza 16    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (Centrum Klienta bezkasowe)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Nowogard, ul. 700-lecia 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej; Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital; Budowanie długotrwałych relacji...
  • Technical Project Manager

    Quod Financial   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    menedżer / kierownik/koordynator  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    The responsibilities include: Management of multiple projects, with handling the project life cycle (e.g. gathering of requirements, handling client’s requests/questions, etc) Manage project’s scope and change requests; Creating client and senior management reporting through the appropriate...
  • Starszy księgowy ze znajomością języka angielskiego

    Praca.pl Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Przeliczanie danych finansowych pomiędzy różnymi standardami księgowymi, Regularne sprawdzanie ksiąg i wprowadzanie niezbędnych poprawek, Odpowiadanie na pytania związane z finansami firm, Współpraca z zespołami wewnętrznymi i audytorami w celu wyjaśnienia...
  • Starszy księgowy ze znajomością języka włoskiego

    Praca.pl Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Przeliczanie danych finansowych pomiędzy różnymi standardami księgowymi, Regularne sprawdzanie ksiąg i wprowadzanie niezbędnych poprawek, Odpowiadanie na pytania związane z finansami firm, Współpraca z zespołami wewnętrznymi i audytorami w celu wyjaśnienia...
  • Młodszy Ekspert w Wydziale Zarządzania Finansami

    PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: Realizacja i monitorowanie realizacji procedur z zakresu procesów zarządzania płynnością finansową oraz zarządzania finansami PGE S.A. i spółek GK PGE Realizacja procesów związanych z pozyskiwaniem przez spółki GK PGE...