eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Będziesz odpowiedzialny za wdrożenie analityki webowej w kilku markach / kilkudziesięciu domenach (dążenie do ujednolicenia i rozwoju procesów),
- Przygotowywaniem dokumentacji wdrożeniowej datalayera zgodnie z potrzebami biznesowymi,
- Testowaniem i odbiorem wdrożenia,
- Konfiguracją całej analityki w GTM,
- Wdrożeniami partnerów zewnętrznych,
- Weryfikacją i poprawą bugów.
- Min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku Analityka Webowego (odpowiedzialność za wdrożenie analityki - GA, GTM),
- Doświadczenia w organizacji procesów wdrożeniowych i pracy na wielodomenowych serwisach,
- Bardzo dobrej znajomości Google Analytics (panel raportowy, działanie, dokumentacja),
- Bardzo dobrej znajomości Google Tag Manager,
- Doświadczenia we wdrożeniach GA, enhanced ecommerce,
- Doświadczenia we wdrożeniach Pixela FB i innych platform reklamowych,
- Zacięcia technicznego,
- Śledzenia najnowszych zmian w tym obszarze (GA4, server side tagging) i chęci rozwoju.
- Masz doświadczenie we wdrożeniach GA na PWA,
Masz doświadczenie we wdrożeniach analityki w aplikacjach.
- karta Multisport
- prywatna opieka medyczna
- zniżki pracownicze
- korzystne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- zajęcia z języka angielskiego
- przyjazna atmosfera
- praca pełna wyzwań