Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
  • Digital Marketing Team Leader

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Your responsibilities Lead and develop people, keep them engaged, Drive a test & learn culture within the Team, Lead paid media strategy, budget, performance and execution across Coloplast Subsidiaries and secure media budget is invested to drive business impact, Set direction for how to optimize...
  • Dyrektor sprzedaży i marketingu – projekt greenfield

    ManpowerGroup   Brzeg    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami z branży automotive (elementy do silników elektrycznych i hybrydowych) Opracowanie i wdrożenie kompleksowych strategii sprzedaży i marketingu zgodnie z celami strategicznymi firmy; Analiza trendów rynkowych, konkurencji oraz potrzeb...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Dyrektor ds. Marketingu Łódź
Wicedyrektor ds. Marketingu Detalicznego / Marketing Manager

Wicedyrektor ds. Marketingu Detalicznego / Marketing Manager

mBank S.A.
Łódź
praca stacjonarna
1905 dni temu

Wicedyrektor ds. Marketing Detalicznego / Marketing Manager

Miejsce pracy: Łódź

Nr Ref.: AFE/007/0119



Do Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej poszukujemy osoby, która sprawdzi się w roli Marketing Managera/Wicedyrektora i wraz z zespołem będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii w obszarze marketingu detalicznego mBanku. Szukamy niekonwencjonalnego podejścia, kreatywności oraz bardzo dobrego zrozumienia potrzeb klientów.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

  • Rozwój pracowników – planowanie ścieżek rozwojowych, wsparcie, mentoring, coaching oraz regularny feedback
  • Realizację rocznych planów sprzedażowych do klienta masowego
  • Budowanie pozycjonowania marki mBanku gwarantującego trwałą przewagę na konkurencyjnym rynku bankowym
  • Budowanie krótko i długoterminowej strategii komunikacji segmentu klienta masowego
  • Przygotowanie, we współpracy ze światowej klasy agencjami reklamowymi, platform komunikacji (briefing, wypracowywanie platform komunikacyjnych, produkcja, wdrożenie)
  • Przeprowadzanie, we współpracy z Wydziałem Centrum Klienta badań konsumenckich: poszukiwanie consumer insights, opiniowanie rozwiązań komunikacyjnych, ocena przeprowadzonych kampanii, ocena siły marki i rozwoju brand equity w czasie
  • Planowanie szeroko zasięgowych kampanii reklamowych 360 (wykorzystujących różnorakie media – zarówno tradycyjny ATL, ambient, event marketing oraz szeroko rozumiany online
  • Tworzenie rocznych planów działań marketingowych i wizerunkowych
  • Zarządzanie znaczącym budżetem marketingowym
  • Monitorowanie i analiza rynku
  • Analizę efektywności działań marketingowych

Szukamy właśnie Ciebie jeśli:

  • Posiadasz 7 letnie doświadczenie w marketingu usług lub FMCG – tworzenie architektury marki, budowanie strategii marketingowej i komunikacyjnej
  • Masz osiągnięcia w budowaniu zwycięskich marek
  • Posiadasz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, marketing
  • Skutecznie pracujesz w zespołach cross-funkcjonalnych, potrafisz zbudować grupy wspólnego interesu
  • Jesteś otwarty na nowe wyzwania i napędza Cię chęć ciągłego uczenia się
  • Jesteś innowacyjny, cechujesz się otwartością umysłu, jesteś ciekawy świata
  • Znasz bardzo dobrze język angielski

Od nas dostaniesz:

  • odpowiedzialność za strategię marketingową jednej z najsilniejszych marek bankowych
  • możliwość budowania pozycji lidera marki mBanku
  • możliwość budowania i wdrażania innowacyjnych pomysłów w zakresie marketingu
  • atrakcyjny pakiet socjalny oraz narzędzia niezbędne do pracy
  • współpracę z najlepszymi ekspertami na rynku bankowym
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę


Administrator danych: mBank S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, dalej nazywany „Bankiem”(dane rejestrowe: Nr KRS 0000025237, wpis do Rejestru Przedsiębiorców Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy, NIP: 526-021-50-88,
według stanu na dzień 01.01.2018 r. kapitał zakładowy mBanku S.A. (w całości wpłacony) wynosi 169.248.488 złotych jest administratorem Pani/Pana danych osobowych i będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe podane w aplikacji i kwestionariuszu aplikacyjnym dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Informujemy, że podanie danych osobowych w aplikacji i kwestionariuszu aplikacyjnym, którego zakres wynika z przepisów Kodeksu pracy oraz przepisów szczególnych związanych z zatrudnieniem, jest dobrowolne, choć niezbędne i jako takie jest warunkiem udziału w procesie rekrutacji, a odmowa podania danych uniemożliwia dalszy udział w procesie rekrutacji. W przypadku podania przez Panią/Pana szerszego zakresu informacji niż wynikający z kwestionariusza aplikacyjnego, Bank będzie przetwarzał takie informacje tylko jeśli wyrazi Pani/Pan dodatkową zgodę na przetwarzanie takich danych osobowych. W takim przypadku, ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych za pomocą skrzynki pocztowej: RODOdlapracowników@mbank.pl dostępnej ze strony www.mbank/kariera/rodo (dotyczy kandydatów do pracy, byłych pracowników i współpracowników). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny dla celów procesu rekrutacyjnego oraz jego badania, po upływie którego dane zostaną trwale usunięte, chyba że wyrazi Pani/Pan zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach, w takim wypadku Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia kolejnych rekrutacji, ale nie dłużej niż przez okres 3 lat.

Bank w celu związanym z prowadzeniem rekrutacji może przekazać Pani/Pana dane osobowe następującym podmiotom: placówkom partnerskim mBank SA (link), spółkom z Grupy mBank: mLeasing SA, mFactoring SA, mBank Hipoteczny SA, mCorporate Finance, mFinanse SA, Falest Investments SA. oraz pracownikom firm outsourcingowym Alexander Mann Solutions Poland Sp. z o.o. i Randstad Services APO Sp. Z o.o. S.K. i partnerowi przeprowadzającemu badanie procesu rekrutacyjnego - Great Digital Magdalena Pawlak-Dobrzańska.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych i ich sprostowania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia dostarczonych przez Pana/Panią danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesie rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani/Pana danych osobowych. W celu realizacji powyższych uprawnień, należy skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: Inspektorochronydanychosobowych@mbank.pl.

 

Podobne oferty

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
  • Digital Marketing Team Leader

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Your responsibilities Lead and develop people, keep them engaged, Drive a test & learn culture within the Team, Lead paid media strategy, budget, performance and execution across Coloplast Subsidiaries and secure media budget is invested to drive business impact, Set direction for how to optimize...
  • Dyrektor sprzedaży i marketingu – projekt greenfield

    ManpowerGroup   Brzeg    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami z branży automotive (elementy do silników elektrycznych i hybrydowych) Opracowanie i wdrożenie kompleksowych strategii sprzedaży i marketingu zgodnie z celami strategicznymi firmy; Analiza trendów rynkowych, konkurencji oraz potrzeb...