Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Obowiązki:
- udzielanie odpowiedzi na zapytania wewnętrznych pracowników firmy w zakresie HR
- komunikacja telefoniczna, mailowa oraz za pomocą komunikatorów
- współpraca z managerami
- praca na wewnętrznych systemach bazujących na SAP
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego C1
- dobra znajomość pakietu MS Office
- wysokie zdolności interpersonalne
- doświadczenie w pracy administracyjnej, biurowej, projektowej, HR-owej - mile widziane
- bardzo dobra organizacja
- sumienność i dokładność
Oferujemy:
- umowę o pracę tymczasową z możliwością przejęcia bezpośrednio do firmy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- intensywne szkolenie
- benefity
- praca w prestiżowej firmie oraz możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia