Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Wsparcie Klienta - praca na start

Wsparcie Klienta - praca na start

Devire Sp. z o.o
Warszawa
praca stacjonarna
3117 dni temu

Agencja zatrudnienia nr licencji 3260

Find your own at devire.pl

Miejsce pracy/

Location: Warszawa

Nr ref.: DEOS04649

Naszym Klientem jest firma z branży telekomunikacyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku. Na chwilę obecną posiada już kilkanaście milionów zadowolonych Klientów, z dnia na dzień zwiększając ich liczbę. Głównymi wartościami Firmy jest dbanie o jakość usług oraz uśmiech na twarzy KAŻDEGO Klienta. Każdy pracownik ma szansę na wdrożenie w codzienną pracę swoich kreatywnych pomysłów i usprawnień. To Firma, której zależy na Twojej opinii.

W związku ze stałym i bardzo dynamicznym rozwojem na rynku telekomunikacyjnym poszukujemy Konsultanta ds. Wsparcia Klienta.
Jeśli lubisz ludzi, jesteś komunikatywny, angażujesz się w 100% w to co robisz, a do tego wyróżniasz się inicjatywą, a praca z Klientem nie sprawia Ci trudności - to szukamy właśnie Ciebie! Dołącz do zespołu Customer Care, gdzie wraz z zespołem młodych, pełnych pasji i uśmiechu ludzi zdobędziesz nowe doświadczenia i rozwiniesz swoje umiejętności.

Nasz Klient zapewnia:

  • Wynagrodzenie 2350zł brutto + jasny system premiowy.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Bogaty pakiet benefitów: smartfon + nielimitowany Internet, karta multisport, prywatna opieka medyczna, a dodatkowo bony świąteczne i bilety na wydarzenia kulturalne.
  • Możliwość rozwoju, zdobycia cennego doświadczenia oraz awansu w strukturach Firmy.
  • Rzetelne szkolenie przygotowujące do pracy oraz codzienne wsparcie zespołu.
  • Swobodną atmosferę - Będziesz mógł/mogła przychodzić do pracy w trampkach - nam to nie przeszkadza :)
  • Dogodną lokalizację biura w nowoczesnym biurowcu (Mokotów).

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office.
  • Gotowość do pracy zmianowej.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i głowę pełną pomysłów.
  • Komunikatywność i szybkość nawiązywania relacji.
  • Poczucie humoru i umiejętność tworzenia wokół siebie pozytywną atmosferę.
  • Kreatywność.
  • Umiejętność pracy w grupie.
  • Zaangażowanie i sumienność.

Wsparcie Klienta - praca na start
Jeśli jesteś komunikatywny i pozytywnie nastawiony, szukasz nieszablonowych rozwiązań, a praca z klientem nie sprawia Ci trudności? Aplikuj na nasze stanowisko!

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.