Generali Polska jest częścią Grupy Generali, jednej z największych grup finansowo-ubezpieczeniowych obecnej w ponad 60 krajach na całym świecie. Zatrudniamy ponad 1 400 Pracowników i obsługujemy ponad 3 mln Klientów. Doceniamy naszych Pracowników oraz dbamy o ich rozwój. Każdego dnia wspólnie tworzymy przyjazne miejsce pracy.
Młodszy Specjalista ds. Aplikacji Sprzedażowej i Wsparcia
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SPE/1710/838/1671
Zakres obowiązków
- Koordynowanie integracji partnerów zewnętrznych za pośrednictwem API;
- Testy integracyjne na podstawie interfejsu portalowego;
- Wychwytywanie i rejestrowanie defektów podczas procesu testów;
- Kontakt telefoniczny oraz mailowy z zewnętrznymi partnerami.
Oczekujemy
- Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki : informatyczne, techniczne, matematyczne lub pokrewne);
- Doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane;
- Analitycznego podejścia do rozwiązywania zadań;
- Dokładności i wnikliwości;
- Samodzielności i dobrej organizacji czasu pracy;
- Otwartości i łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;
- Terminowości w realizacji powierzonych zadań;
- Determinacji do osiągnięcia wyznaczonych celów;
- Znajomość narzędzi SoapUI lub podstaw SQL będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dynamicznej i międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej;
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta multisport, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki na produkty Generali).