Departament Sprzedaży i Najmu Nieuchomości
(Białystok)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
- wykonujesz zadania Zarządcy Nieruchomości, mające na celu efektywne zarządzanie nieruchomościami zlokalizowanymi na terytorium działania Zespołu,
- przyjmujesz nieruchomości do zarządzania, uczestniczysz w odbiorze lokalu oraz przejmujesz dokumentację prawną lokalu,
- aktywnie współpracujesz z innymi jednostkami organizacyjnymi przy zbywaniu nieruchomości Banku,
- uczestniczysz w działaniach związanych z zarządzaniem obrotem nieruchomościami, mających na celu regulację stanu prawnego, przekształcenia praw do nieruchomości, zbycie, nabycie, najem i wynajem nieruchomości,
- podpisujesz akty notarialne oraz umowy wynajmu w ramach udzielonych pełnomocnictw,
- obsługujesz umowy dotyczące zarządzanych nieruchomości w zakresie realizacji zapisów, przygotowujesz aneksy i pisma dotyczące istotnych zapisów zawartych w umowach, procedujesz zmiany w umowach niewymagających negocjacji, współpracujesz z wynajmującymi w zakresie zawartych umów najmu,
- nawiązujesz i podtrzymujesz relacje z Wynajmującymi oraz Najemcami, celem rozwiązywania bieżących problemów w nieruchomościach, prowadzisz korespondencję z klientem zewnętrznym w zakresie zarządzanych nieruchomości,
- przygotowujesz projekty umów wynajmu i dzierżawy zarządzanych nieruchomości oraz monitorujesz zawarte umowy w tym zakresie,
- weryfikujesz dane, gromadzisz i przechowujesz dokumentację niezbędną dla prawidłowego określenia podstawy opodatkowania i wysokości podatku od nieruchomości oraz korekt podatku od nieruchomości, dokumentujesz transakcje z podmiotami powiązanymi kapitałowo (ceny transferowe), aktualizujesz bazy danych.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w zarządzaniu / administrowaniu nieruchomościami,
- posiadasz znajomość przepisów prawa w zakresie zarządzania / administrowania nieruchomościami,
- masz wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu gospodarki nieruchomościami lub prawnicze,
- posiadasz umiejętność pracy pod presją czasu,
- posiadasz prawo jazdy kat B oraz gotowość do podróży służbowych,
- znasz bardzo dobrze środowisko Microsoft; Pakiet Office - Word, Excel, PowerPoint, Teams, Outlook,
- posiadasz licencję zarządcy nieruchomości lub inne licencje i uprawnienia związane z nieruchomościami.
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.