Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Dyrektor ds. Marketingu Poznań
Zastępca Dyrektora Działu ds. Marketingu Międzynarodowego

Zastępca Dyrektora Działu ds. Marketingu Międzynarodowego

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia sp. z o.o.
Poznań
dyrektor
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
913 dni temu
Zastępca Dyrektora Działu ds. Marketingu Międzynarodowego
Miejsce pracy: Poznań

TEB Akademia sp. z o.o. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Wyższych Szkół Bankowych i Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu.
Siłą TEB Akademii są ludzie, ich talenty i ambicje. 
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.

 

Aktualnie Dział Marketingu poszukuje kandydata na stanowisko

 

Zastępcy dyrektora działu ds. marketingu międzynarodowego

 

Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków:
  • współtworzenie strategii marketingowej oraz wyznaczanie nowych kierunków rozwoju dla rynków zagranicznych
  • przekładanie wypracowanych wizji na konkretne rozwiązania
  • analizowanie trendów rozwoju komunikacji oraz przygotowywanie rekomendacji działań na rynki zagraniczne
  • realizacja planów marketingowych
  • współtworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym (offline i online)
  • nadzór nad kreowaniem wizerunku marki w mediach oraz nadzorowanie realizacji kampanii reklamowych
  • nadzór nad treściami reklamowymi w materiałach cyfrowych i drukowanych
  • osiąganie wyznaczonych celów (praca na KPI)
  • monitoring i raportowanie efektywności prowadzonych działań
  • bieżąca analiza danych o kliencie oraz efektywności realizowanych działań na podstawie dostępnych narzędzi (Power BI, Google Analytics)
  • analizowanie konkurencji w celu identyfikacji i wykorzystywania szans rynkowych
  • zarządzanie podległym zespołem (organizacja pracy, delegowanie zadań, odbieranie wyników pracy)
  • dbanie o przepływ informacji i budowanie dobrych relacji wewnątrz organizacji (współpraca z działem PR, badań i analiz oraz sprzedaży)
  • nadzorowanie współpracy z kooperantami (agencjami, domami mediowymi) w Polsce i zagranicą
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe
  • minimum 5 letnie doświadczenie w obszarze marketingu – praca w środowisku międzynarodowym
  • minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość j. rosyjskiego
  • umiejętność myślenia strategicznego połączonego z zarządzaniem operacyjnym
  • praktyczna znajomość technik, działań i narzędzi marketingowych (cyfrowych i tradycyjnych), umiejętność budowania strategii marketingowych i kampanii promocyjnych
  • kompetencje analityczne - umiejętność trafnego wnioskowania na podstawie danych, bardzo dobra znajomość Excela
  • nastawienie na realizację celów oraz konsekwencja w działaniu
  • umiejętności koordynowania kilku projektów jednocześnie oraz samodzielność w działaniu
  • umiejętności komunikowania swoich potrzeb, wymagań i propozycji w rozmowach z kadrą zarządzającą
  • umiejętności sprawnego organizowania pracy własnej i zespołu
  • samodzielność w działaniu oraz umiejętność współdziałania z innymi działami w firmie
  • zdolności dynamicznego działania, otwartość na zmiany oraz chęć rozwoju
Oferujemy:
  • umowę o pracę na pełen etat
  • współpracę i wsparcie zespołu, tworzącego kreatywne środowisko pracy
  • dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami
  • możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych (opieka medyczna, Medicover, karta Multisport, Ubezpieczenie na życie Generali)
  • możliwość podjęcia studiów na Uczelniach z Grupy TEB Akademia, na bardzo korzystnych warunkach finansowych – dofinansowanie od pracodawcy
  • dodatkowe dni wolne w roku
  • biuro zlokalizowane w centrum Poznania
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito sp. z o.o., ul. Pastelowa 16, 60-198 Poznań, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
 

Poznaj

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Uniwersytetów WSB Merito i Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.


Siłą Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. są ludzie, ich talenty i ambicje.

To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.

Podobne oferty

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....