Najnowsze oferty pracy

  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    23 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy

Zastępca dyrektora działu marketingu

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia sp. z o.o.
Poznań
kierownik/koordynator / dyrektor
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1625 dni temu
Zastępca dyrektora działu marketingu
Miejsce pracy: Poznań

TEB Akademia sp. z o.o. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych

 – Wyższych Szkół Bankowych i Dolnośląskiej Szkoły Wyższej

Siłą TEB Akademii są ludzie, ich talenty i ambicje. 
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.

 

Aktualnie Dział Marketingu poszukuje kandydata na stanowisko

 

Zastępca dyrektora działu marketingu

 

Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków:
  • współtworzenie strategii marketingowej krótko i długoterminowej oraz wyznaczanie nowych kierunków rozwoju
  • przekładanie wypracowanych wizji na konkretne rozwiązania
  • analizowanie trendów rozwoju komunikacji oraz przygotowywanie rekomendacji działań
  • realizacja planów marketingowych
  • współtworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym (offline i online)
  • nadzór nad kreowaniem wizerunku marki w mediach oraz nadzorowanie realizacji kampanii reklamowych
  • nadzór nad treściami reklamowymi w materiałach cyfrowych i drukowanych
  • osiąganie wyznaczonych celów (praca na KPI)
  • monitoring i raportowanie efektywności prowadzonych działań
  • bieżąca analiza danych o kliencie oraz efektywności realizowanych działań na podstawie dostępnych narzędzi (Power BI, Google Analytics)
  • analizowanie konkurencji w celu identyfikacji i wykorzystywania szans rynkowych
  • zarządzanie podległym zespołem (organizacja pracy, delegowanie zadań, odbieranie wyników pracy podległych zespołów)
  • dbanie o przepływ informacji i budowanie dobrych relacji wewnątrz organizacji
  • współpraca z działem PR, badań i analiz oraz sprzedaży
  • nadzorowanie współpracy z kooperantami (agencjami, domami mediowymi)
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe
  • minimum 7 letnie doświadczenie w obszarze marketingu
  • minimum 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem (rozbudowanymi strukturami)
  • umiejętność myślenia strategicznego połączonego z zarządzaniem operacyjnym
  • praktyczna znajomość technik, działań i narzędzi marketingowych (cyfrowych i tradycyjnych), umiejętność budowania strategii marketingowych i kampanii promocyjnych
  • kompetencje analityczne - umiejętność trafnego wnioskowania na podstawie danych, bardzo dobra znajomość Excela
  • nastawienie na realizację celów oraz konsekwencja w działaniu
  • umiejętności koordynowania kilku projektów jednocześnie oraz samodzielność w działaniu
  • umiejętności komunikowania swoich potrzeb, wymagań i propozycji w rozmowach z kadrą zarządzającą
  • umiejętności sprawnego organizowania pracy własnej i zespołu
  • samodzielność w działaniu oraz umiejętność współdziałania z innymi działami w firmie
  • zdolności dynamicznego działania, otwartość na zmiany oraz chęć rozwoju
Oferujemy:
  • umowę o pracę na pełen etat
  • współpracę i wsparcie zespołu, tworzącego kreatywne środowisko pracy
  • dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami
  • możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych (opieka medyczna, Medicover, karta Multisport, Ubezpieczenie na życie Generali)
  • dodatkowe dni wolne w roku
  • biuro zlokalizowane w centrum Poznania
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito sp. z o.o., ul. Pastelowa 16, 60-198 Poznań, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
 

Poznaj

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Uniwersytetów WSB Merito, Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW, Uniwersytetu Civitas i Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie.

Siłą Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. są ludzie, ich talenty i ambicje.

To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.

Podobne oferty

  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    23 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...