Ogłoszenie numer: 2023728, z dnia 2018-07-25

Kompleks dwóch hoteli : Doubletree by Hilton Hotel Krakow & Convention Center oraz Hampton by Hilton Krakow posiadający 393 pokoje , 20 multimedialnych sal konferencyjnych oraz premium wellness SPA no. 5, działających pod marką Hilton Worldwide w Krakowie poszukuje kandydata na stanowisko :
Zastępca Dyrektora Sprzedaży i Marketingu
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
Zastępca Dyrektora Sprzedaży i Marketingu odpowiedzialny będzie za :
Efektywną sprzedaż usług i produktów DoubleTree by Hilton Krakow, Hampton by Hilton Kraków mającą na celu maksymalne wykorzystanie pokoi hotelowych, sal konferencyjnych, usług restauracji, barów, a taże Fitness Center i SPA w celu zapewnienia osiągnięcia oraz przekroczenia założeń budżetowych hotelu w powyższych dziedzinach.
Główne obowiązki :
- Pozyskiwanie nowych klientów z segmentu korporacyjnego oraz MICE
- Zarządzanie wybranymi w porozumieniu z DOSM kluczowymi klientami w celu uzyskania optymalnego dochodu dla hotelu
- Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta jak również wykonywanie zleconych obowiązków w sposób dokładny i zgodnie ze standardami działu sprzedaży i marketingu ( LSOP)
- Praca na systemie OPERA – Sales & Catering, aktualizowanie zawartych w systemie danych na bieżąco, mając na względzie standardy europejskie.
- Ścisła współpraca z działami operacyjnymi hotelu.
- Uczestniczenie w spotkaniach działu sprzedaży, reprezentowanie Dyrektora Sprzedaży i Marketingu na wewnętrznych i zewnętrznych spotkaniach.
- Przygotowanie comiesięcznego raportu z działań sprzedażowych w hotelu w zarządzanym segmencie, jak również monitorowanie terminowości i jakości dostarczonych raportów przez członków działu sprzedaży i marketingu
- Profesjonalna sprzedaż usług i produktów hotelu zgodnie z obowiązującymi standardami sieci Hilton Worldwide oraz polityką DoubleTree by Hilton Krakow, Hampton by Hilton Krakow w celu zrealizowania i przekroczenia założeń budżetowych
- Szczegółowe i uaktualniane na bieżąco raporty ze spotkań oraz czynności dotyczących konkretnych klientów w formie dziennych raportów
- Regularne opracowywanie strategii marketingowych oraz sprzedażowych w celu maksymalizacji zysków od konkretnych klientów w celu regularnego pozyskiwania nowych klientów
- Aktywna promocja wszystkich programów lojalnościowych
- Aktywne uczestnictwo w pracach związanych z planowaniem ogólnej strategii sprzedażowej i marketingowej w zespole sprzedażowym
- Wykonywanie wszelkich dodatkowych czynności wskazanych przez Dyrektora Sprzedaży i Marketingu
- Obowiązkowy udział w szkoleniach departamentalnych oraz tych wymaganych przez Hilton Worldwide oraz Hilton Worldwide University.
Wymagania
- Doświadczenie w dziale sprzedaży w branży hotelarskiej z nastawieniem na obsługę klienta
- Znajomość systemu rezerwacyjnego Opera PMS, Sales & Catering będzie dodatkowym atutem
- Znajomość lokalnego rynku
- Wykształcenie wyższe
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz organizacyjne
- Silna orientacja na realizację celów biznesowych
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Wysoka motywacja do pracy
- Dobra znajomość MS Office