Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Zastępca kierownika obsługi pięter

Orbis S.A.
Kraków
praca stacjonarna
1967 dni temu

MERCURE KRAKÓW STARE MIASTO

Zastępca kierownika obsługi pięter
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI

Jeśli:

  • Czujesz się kimś wyjątkowym
  • Dzielisz naszą pasję gościnności
  • Nie ustajesz w swoim rozwoju
  • Masz odwagę pójść dalej
  • Czujesz w sobie ducha zdobywcy
  • Jesteś innowacyjny
  • Szacunek i zaufanie są dla Ciebie ważne

Jeśli TAK to TY jesteś tą osobą, której szukamy.

 

JAK O CIEBIE ZADBAMY
  • Zapewnimy Ci umowę o pracę
  • Nauczymy Cię wszystkiego, co powinieneś wiedzieć
  • Pomożemy rozwijać się poprzez udział w szkoleniach i toczących się  projektach
  • Damy możliwość rozwoju w światowej sieci  AccorHotels
NASZE OCZEKIWANIA
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Rozumienie oczekiwań klientów
  • Nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista
  • Umiejętność szkolenia i motywowania pracowników
  • Umiejętność organizowania pracy zespołu, szkolenia i motywowania pracowników
  • Dynamizm, dokładność i sumienność
  • Dyspozycyjność i zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu
  • Dobra znajomość języka angielskiego
MISJA

Zapewnianie wysokiej jakości usług Służby Pięter, kierowanie, nadzór i koordynację prac podległych pracowników zgodnie z  obowiązującymi procedurami i standardem marki, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, szkolenie, ocenianie, doradzanie oraz dyscyplinowanie personelu, kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu.

Ref.nr: DHKM/1218/MKSM
www.hotelovekariery.pl
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.