Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator ds. Rezerwacji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoja misja Będziesz współtworzyć dział Rezerwcji kompleksowo obsługujący dwa hotele Novotel & Ibis ( 516 pokoi) w samym centrum miasta. Wniesiesz doświadczenie i profesjonalizm na polu bezpośredniego zarządzania rezerwacjami indywidualnymi oraz grupowymi.
  • Zastępca Kierownika Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu (około 20 pracowników), przestrzegania standardów marki (Novotel (326 pokoi) oraz Ibis (190...
  • Szef Zmiany w Recepcji

    Novotel i ibis Kraków Centrum   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    TWOJA MISJA Zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję, Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, Szkolenie i...
Zobacz więcej ofert pracy

Zastępca Kierownika Recepcji

HOTEL REMES
Opalenica
praca stacjonarna
1317 dni temu

Hotel Remes Sport & SPA poszukuje Kandydatów / Kandydatek na stanowisko:

Zastępca Kierownika Recepcji
Miejsce pracy: Opalenica
Główne obowiązki:
  • zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję,
  • maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników,
  • koordynację pracy pracowników recepcji.
Wymagania wobec kandydatów:
  • wykształcenie wyższe (mile widziane w obszarze hotelarstwa - turystyki),
  • min. rok doświadczenia zawodowego w Dziale Recepcji/Rezerwacji na stanowisku Szefa Zmiany lub Zastępcy Kierownika Recepcji/Rezerwacji,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z Gościem,
  • zorientowanie na wysoki standard obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu,
  • zaangażowanie i wysoki poziom motywacji do pracy,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu,
  • dyspozycyjność.
Oferujemy:
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
  • praca w młodym dynamicznym zespole,
  • samodzielne stanowisko i przyjazną atmosferę,
  • stabilną prace w dynamicznie rozwijającej się firmie w branży hotelarskiej.

 

Podobne oferty

  • Koordynator ds. Rezerwacji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoja misja Będziesz współtworzyć dział Rezerwcji kompleksowo obsługujący dwa hotele Novotel & Ibis ( 516 pokoi) w samym centrum miasta. Wniesiesz doświadczenie i profesjonalizm na polu bezpośredniego zarządzania rezerwacjami indywidualnymi oraz grupowymi.
  • Zastępca Kierownika Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu (około 20 pracowników), przestrzegania standardów marki (Novotel (326 pokoi) oraz Ibis (190...
  • Szef Zmiany w Recepcji

    Novotel i ibis Kraków Centrum   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    TWOJA MISJA Zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję, Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, Szkolenie i...