Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator / Koordynatorka Housekeepingu

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynowanie pracy zespołu obsługi pięter zgodnie z obowiązującymi standardami; Kontrola czystości pokoi i części wspólnych; Współpraca z recepcją i innymi działami w celu zapewnienia płynnej obsługi gości; Rozwiązywanie bieżących problemów oraz...
  • Inspektor obsługi pięter (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twoja misja Zapewnianie wysokiej jakości usług działu Obsługi Pięter poprzez nadzór i koordynację prac zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem marki, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu.
Zobacz więcej ofert pracy

Zastępca kierownika służby pięter

City Park Poznań Sp. z o.o. Sp. kom.
Poznań
praca stacjonarna
3419 dni temu

Ogłoszenie numer: 1204462, z dnia 2016-07-26

Dynamicznie rozwijający się developer CITY PARK Sp. z o.o.

Zastępca kierownika służby pięter

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • stała kontrola pracy pokojowych i inspekcji pięter
  • organizowanie i koordynowanie pracy pokojowych 
  • kontrolowanie stanu wyposażenia pokoi
  • prowadzenie podręcznego zapasu środków czystości i sprzętu
  • przekazywanie do recepcji przedmiotów uszkodzonych 
  • zgłaszanie uszkodzeń i szkód do remontu lub wymiany 
  • współpraca z recepcją w zakresie wykorzystania pokoi 
  • prowadzenie ewidencji rzeczy pozostawionych przez gości 

Wymagania

  • doświadczenie w pracy w obszarze wymienionym 
  • wysoka kultura osobista 
  • duże zaangażowanie 
  • dążenie do podwyższania kwalifikacji zawodowych 
  • dobra znajomość języka angielskiego 
  • kreatywność 
  • samodzielność
  • odpowiedzialność 
  • sumienność 
  • punktualność

Oferujemy

  • umowa o pracę bezpośrednio z hotelem
  • możliwość długotrwałej współpracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

City 88 sp. z o.o.

City Park to obiekt położony w bliskiej odległości od ścisłego centrum Poznania. W niedalekim sąsiedztwie znajdują się Arena, Palmiarnia oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie. Twórcy City Parku to prekursorzy w realizacji idei Smart City. To niezwykłe na skalę europy Miasto w Mieście skupia pięciogwiazdkowy hotel, City Garden SPA by L’Occitane, Whisky Bar 88 – oznaczony mianem najlepszego baru w Polsce w latach 2014, 2015 i 2016, Restauracja CUCINA – wyróżniona w swojej historii trzema czapkami w żółtym przewodniku Gault&Millau, Cukiernia & Lodziarnia CAPPUCCINA, która kusi zapachem pysznej kawy, smakiem lodów rzemieślniczych i autorskich słodkości, UŁAN BROWAR – browar restauracyjny i warzelnia połączone ze sceną, strefa bilard i chillout. Ponadto znajdziecie tu delikatesy ekologiczne Zielona Spiżarnia, Stragany Wyspiańskiego 26, 16 najlepszych restauracji w Poznaniu, klimatyczną kwiaciarnię Ministerstwo Kwiatów i niezwykle kobiecy salon piękności MANI LA, które czekają na rezydentów City Parku – osoby ceniące wyjątkową jakość. Na terenie obiektu znajduje się również centrum wellness ze strefą saun, basenu i kameralną siłownią oraz renomowane centrum medyczne Lux Med.

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka Housekeepingu

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynowanie pracy zespołu obsługi pięter zgodnie z obowiązującymi standardami; Kontrola czystości pokoi i części wspólnych; Współpraca z recepcją i innymi działami w celu zapewnienia płynnej obsługi gości; Rozwiązywanie bieżących problemów oraz...
  • Inspektor obsługi pięter (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twoja misja Zapewnianie wysokiej jakości usług działu Obsługi Pięter poprzez nadzór i koordynację prac zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem marki, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu.