Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    15 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy

Zastępca Kierownika Wydziału Marketingu

INSTYTUT ADAMA MICKIEWICZA
Warszawa
praca stacjonarna
1653 dni temu

Ogłoszenie numer: 4629594, z dnia 2021-05-27

Instytut Adama Mickiewicza

poszukuje kandydatek i kandydatów

na stanowisko:

Zastępca Kierownika Wydziału Marketingu

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Instytut Adama Mickiewicza jest państwową instytucją kultury, której misją jest budowa i komunikacja wymiaru kulturalnego Polski poprzez inicjowanie międzynarodowej współpracy i wymiany kulturalnej. W ciągu dwudziestu lat swojej działalności IAM zrealizował ponad 6000 wydarzeń kulturalnych, w których udział wzięło blisko 55 milionów osób. Instytut Adama Mickiewicza jest również wydawcą Culture.pl 

 

Na tym stanowisku będziesz kształtować wizerunek i zapewniać rozpoznawalność ustalonych marek, wydarzeń i komunikatów oraz wzmacniać wizerunek Instytutu Adama Mickiewicza w relacjach z grupami docelowymi, dbając o spójność wszystkich działań marketingowych i komunikacyjnych w kraju i na świecie, ściśle współpracując z innymi wydziałami i zespołami projektowymi realizującymi misję Instytutu.

 

Twój zakres zadań będzie obejmował:

  • udział w procesie planowania działalności programowej Instytutu,
  • kształtowanie pożądanego obrazu kultury polskiej na świecie,
  • udział w planowaniu strategii działań marketingowych i komunikacyjnych poszczególnych projektów i działań oraz nadzór nad ich realizacją,
  • rozwijanie zasięgu portalu Culture.pl,
  • nawiązywanie i wzmacnianie relacji z partnerami, sponsorami, mecenasami,
  • zapewnienie frekwencji na wydarzeniach organizowanych i współorganizowanych przez Instytut;
  • planowanie i zlecanie badań, ekspertyz i analiz na potrzeby działalności marketingowej, w tym analiz danych dotyczących publiczności, gromadzenie, analizowanie i udostępnianie wiedzy.

Będziesz inspirować ludzi i wpływać na istotne obszary i kanały działania IAM:

strony www / portale społecznościowe / projekty graficzne / multimedia/ teksty / reklamy / gadżety / patronaty

Wymagania

  • masz przynajmniej 5 letnie doświadczenie w obszarze marketingu, najlepiej w sektorze kultury, sztuki lub kreatywnym,
  • masz doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych, komunikacyjnych,
  • przynajmniej przez 3 lata zarządzałaś/ zarządzałeś zespołem,
  • znasz aktualne trendy związane z marketingiem i audience development,
  • znasz biegle język angielski,
  • masz ukończone studia wyższe w zakresie marketingu, kultury, sztuki lub pokrewne,
  • nie boisz się trudnych sytuacji, potrafisz współpracować i jednoczyć ludzi wokół wspólnej wizji i celów,
  • jesteś osobą, która lubi szukać innowacyjnych rozwiązań i potrafi przekonać innych do swoich pomysłów,
  • rozumiesz odpowiedzialność za działania finansowane ze środków publicznych;
  • nasza misja i koncepcja programowa są Ci bliskie https://iam.pl/pl/dla-mediow/barbara-schabowska-dyrektorem-instytutu-adama-mickiewicza.

Oferujemy

  • fantastyczne, międzynarodowe projekty kulturalne Instytutu i portal Culture.pl - którymi będziesz się zajmowała/zajmował każdego dnia,
  • pracę z zespołem zaangażowanych i doświadczonych profesjonalistów,
  • udział w kreowaniu nowej wizji działania w obszarze marketingu na skalę międzynarodową,
  • wiedzę i międzynarodowe kontakty zgromadzone przez IAM,
  • wsparcie w rozwoju kompetencji (np. możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych),
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość pracy w systemie hybrydowym.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    15 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...