Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Wicekierownik Wydziału Warszawa
Zastępca Managera ds. Biura Obsługi Klienta

Zastępca Managera ds. Biura Obsługi Klienta

Maczfit Sp. z o.o.
Warszawa, Warszawa-Józefosław/Piaseczno
praca stacjonarna
2003 dni temu

Maczfit to największy w Polsce catering dietetyczny posiadający w swojej ofercie aż 18 różnych diet w tym wiele specjalistycznych. Każdego dnia nasze zestawy dostarczamy do ponad 160 miejscowości w całej Polsce - zawsze świeże, pyszne i podane, jak w najlepszej restauracji. Wszystko to nie byłoby jednak możliwe bez zaangażowania wielu osób, dla których zdrowa kuchnia to nie tylko praca, ale i pasja. Dlatego jeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu to wiedz, że czeka Cię fantastyczna atmosfera, ciekawe benefity pracownicze i  masa interesujących szkoleń.

Zastępca Managera ds. Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa-Józefosław/Piaseczno
Obowiązki:
  • Projektowanie, wdrażanie i zarządzanie procesami efektywnego funkcjonowania w obszarze obsługi klienta.
  • Zarządzanie polityką personalna działu, określanie  standardów pracy poprzez system kontroli i audytów Biura Obsługi Klienta  rozliczanie efektów pracy podległych pracowników.
  • Koncentracja  na usprawnieniach procesów operacyjnych w celu optymalizacji kosztów, realizacji celów sprzedażowych oraz zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Ustanawianie standardów profesjonalnej obsługi klienta.
  • Podejmowanie i wdrażanie inicjatywy w zakresie e-commerce, strony www.maczfit.pl i  CRM (zarządzania relacji z klientami).
  • Przejawianie inicjatywy i wsparcie przy wdrażaniu systemów informatycznych usprawniających zarządzanie podległym obszarem działania.
  • Przygotowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Managera ds. Logistyki i BOK.
  • Ścisła współpraca z innymi działami i aktywna wymiana informacji w celu właściwej realizacji zadań.

 

Oczekujemy:
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego oraz mile widziany j. niemiecki
  • Doświadczenie w pracy z klientem
  • Dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point,)
  • Odporność na stres, wielozadaniowość, dyskrecja
  • Wysokie standardy etyczne, skrupulatność i rzetelność
  • Doświadczenia w aktywnej sprzedaży Contact Center
  • Doświadczenia w prowadzeniu kampanii sprzedażowych
  • Umiejętność zarządzania narzędziami Contact Center
Oferujemy:
  • Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia,
  • Motywacyjny system wynagradzania,
  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,
  • Możliwości rozwoju i w perspektywie budowanie działu IT,
  • Dobrą atmosferę pracy w przyjaznym i otwartym zespole,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych ( opieka medyczna, pakiet Multisport, zniżki pracownicze).