Maczfit to największy w Polsce catering dietetyczny posiadający w swojej ofercie aż 18 różnych diet w tym wiele specjalistycznych. Każdego dnia nasze zestawy dostarczamy do ponad 160 miejscowości w całej Polsce - zawsze świeże, pyszne i podane, jak w najlepszej restauracji. Wszystko to nie byłoby jednak możliwe bez zaangażowania wielu osób, dla których zdrowa kuchnia to nie tylko praca, ale i pasja. Dlatego jeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu to wiedz, że czeka Cię fantastyczna atmosfera, ciekawe benefity pracownicze i masa interesujących szkoleń.
Zastępca Managera ds. Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa-Józefosław/Piaseczno
Obowiązki:
- Projektowanie, wdrażanie i zarządzanie procesami efektywnego funkcjonowania w obszarze obsługi klienta.
- Zarządzanie polityką personalna działu, określanie standardów pracy poprzez system kontroli i audytów Biura Obsługi Klienta rozliczanie efektów pracy podległych pracowników.
- Koncentracja na usprawnieniach procesów operacyjnych w celu optymalizacji kosztów, realizacji celów sprzedażowych oraz zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta.
- Ustanawianie standardów profesjonalnej obsługi klienta.
- Podejmowanie i wdrażanie inicjatywy w zakresie e-commerce, strony www.maczfit.pl i CRM (zarządzania relacji z klientami).
- Przejawianie inicjatywy i wsparcie przy wdrażaniu systemów informatycznych usprawniających zarządzanie podległym obszarem działania.
- Przygotowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Managera ds. Logistyki i BOK.
- Ścisła współpraca z innymi działami i aktywna wymiana informacji w celu właściwej realizacji zadań.
Oczekujemy:
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego oraz mile widziany j. niemiecki
- Doświadczenie w pracy z klientem
- Dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point,)
- Odporność na stres, wielozadaniowość, dyskrecja
- Wysokie standardy etyczne, skrupulatność i rzetelność
- Doświadczenia w aktywnej sprzedaży Contact Center
- Doświadczenia w prowadzeniu kampanii sprzedażowych
- Umiejętność zarządzania narzędziami Contact Center
Oferujemy:
- Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia,
- Motywacyjny system wynagradzania,
- Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,
- Możliwości rozwoju i w perspektywie budowanie działu IT,
- Dobrą atmosferę pracy w przyjaznym i otwartym zespole,
- Pakiet benefitów pozapłacowych ( opieka medyczna, pakiet Multisport, zniżki pracownicze).