- Ewidencja wybranych zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych, w tym: rezerwy, rozliczenia m/o kosztów,
- Udział w procesie księgowego i podatkowego zamykania miesiąca i roku,
- Sporządzanie deklaracji podatkowych – głównie VAT,
- Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów (polska ustawa o rachunkowości),
- Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych (w tym gus),
- Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (us, gus) oraz biegłym rewidentem w trakcie badania sprawozdań finansowych spółek.
- Praktyczna znajomość zasad rachunkowości oraz prawa podatkowego,
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- Dokładność, skrupulatność w realizacji zadań, dotrzymywanie terminów,
- Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy,
- Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel,
- Znajomość oprogramowania Microsoft dynamics NAV będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę na samodzielnym stanowisku,
- Pracę w systemie hybrydowym,
- Benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie, platformę do nauki języków obcych etutor, program poleceń pracowniczych, zniżki pracownicze na zakupy w aptece stacjonarnej,
- Komfortowe biuro w dogodnej lokalizacji.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!