Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
dziś wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE) oraz JPK. Przygotowywanie bilansu i...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to: Ewidencja w systemie finansowo - księgowym dokumentów księgowych – weryfikowanie wydatków pod kątem zgodności z planem finansowym - bieżąca kontrola zaangażowania wydatków; Rozliczanie w księgach rachunkowych dotacji ze...
ZADANIA Naliczanie i księgowanie amortyzacji zgodnie z polityką rachunkowości oraz przepisami podatkowymi. Weryfikacja kwalifikacji nakładów pod kątem bilansowym i podatkowym. Dekretowanie dokumentów związanych z majątkiem trwałym (OT, OTN, LT, ZM). Kontrola obiegu dokumentacji dotyczącej...
Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych; Weryfikacja i kontrola kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów; Analiza kont bilansowych w obszarze zapasów; Uzgadnianie rozrachunków zakupu towaru; Rozliczenia i kontrola wzajemnych rozrachunków;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
dziś wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
księgowanie w systemie księgowym WF Fakir dokumentów: faktury sprzedaży/ sprzedaż fiskalna , PK; uzgodnienie poszczególnych kont do zestawienia obrotów i sald; ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji; sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych wraz z uzgadnianiem...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: rzetelna kontrola pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych, w tym dotyczących danego projektu oraz ocena kwalifikowalności wydatków; dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami Instytutu; dekretacja i...
What this position is about - Purpose: Lease Accounting Specialist is responsible for ensuring the timely execution of lease accounting in line with IFRS and JSOX standards. This role will assist with governance, controls, and complex projects, while driving continuous improvement in processes. What...
EMCOWarszawa, Mokotów
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
ZAKRES PRAC: obsługa programu SŁONIE, MS Office (Word, Excel) ewidencjonowanie wpłat zaliczek; sprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych; sporządzanie zaświadczeń; prowadzenie korespondencji z mieszkańcami; porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
wystawianie faktur sprzedażowych; rozliczanie delegacji; znajomość przepisów z zakresu rachunkowości; znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych PIT, CIT i VAT; księgowanie dokumentów w systemie pełnej księgowości (faktury zakupowe, rozliczenie kasy, środki trwałe, leasing,...
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Accounts Payable Accountant with Italian
For Our Client - well-known international Real Estate company – we are looking for Candidates on Accounts Payable Accountant with Italian language
Accounts Payable Accountant with Italian
Responsibilites:
Payments preparation;
Verification and posting of invoices;
Preparation of rent reports;
Cooperation with external clients (including query resolution and account reconciliations);
Cooperation with other departments based in Poland and abroad;
Adherence to internal and external audit requirements;
Systematic analysis of documents received. Analysis of costs and deviations between actual and plan. Explanation of differences where relevant;
Service charge reconciliation preparation;
Responding to Landlord queries on phone and via e-mail;
Participation in improvement projects to support process enhancements and streamlining
Our requirements:
Fluent in both English & Italian (min. B2/C1);
You have to put strong attention to details and have very good organisational skills;
Your professional experience in rent management / Accounts Payable processes will be an advantage (e.g. 0,5-1 year);
Good knowledge of Excel would be an asset
We offer:
Private medical care with a very attractive offer;
Competitive benefit package (life insurance, partly funded language lessons, the possibility of home office);
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
dziś wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE) oraz JPK. Przygotowywanie bilansu i...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to: Ewidencja w systemie finansowo - księgowym dokumentów księgowych – weryfikowanie wydatków pod kątem zgodności z planem finansowym - bieżąca kontrola zaangażowania wydatków; Rozliczanie w księgach rachunkowych dotacji ze...
ZADANIA Naliczanie i księgowanie amortyzacji zgodnie z polityką rachunkowości oraz przepisami podatkowymi. Weryfikacja kwalifikacji nakładów pod kątem bilansowym i podatkowym. Dekretowanie dokumentów związanych z majątkiem trwałym (OT, OTN, LT, ZM). Kontrola obiegu dokumentacji dotyczącej...
Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych; Weryfikacja i kontrola kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów; Analiza kont bilansowych w obszarze zapasów; Uzgadnianie rozrachunków zakupu towaru; Rozliczenia i kontrola wzajemnych rozrachunków;...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca zdalna
dziś wygasa
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
księgowanie w systemie księgowym WF Fakir dokumentów: faktury sprzedaży/ sprzedaż fiskalna , PK; uzgodnienie poszczególnych kont do zestawienia obrotów i sald; ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji; sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych wraz z uzgadnianiem...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres obowiązków: rzetelna kontrola pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych, w tym dotyczących danego projektu oraz ocena kwalifikowalności wydatków; dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami Instytutu; dekretacja i...
What this position is about - Purpose: Lease Accounting Specialist is responsible for ensuring the timely execution of lease accounting in line with IFRS and JSOX standards. This role will assist with governance, controls, and complex projects, while driving continuous improvement in processes. What...
EMCOWarszawa, Mokotów
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
ZAKRES PRAC: obsługa programu SŁONIE, MS Office (Word, Excel) ewidencjonowanie wpłat zaliczek; sprawdzanie faktur pod względem rachunkowym i przygotowanie przelewów bankowych; sporządzanie zaświadczeń; prowadzenie korespondencji z mieszkańcami; porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
wystawianie faktur sprzedażowych; rozliczanie delegacji; znajomość przepisów z zakresu rachunkowości; znajomość zagadnień z zakresu przepisów podatkowych PIT, CIT i VAT; księgowanie dokumentów w systemie pełnej księgowości (faktury zakupowe, rozliczenie kasy, środki trwałe, leasing,...