Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

    Apleona Polska sp. z o.o.   Niepołomice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjnego.
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych w sekretariacie medycznym

    ALAB laboratoria Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zawodzie 22    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności; współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium; kontakt z podwykonawcami;
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    REVERA Polska - consultancy support for technology companies in Poland and the EU. The international legal group REVERA has over 25 years of successful experience in the market and currently operates offices in fifths countries around the world - Poland, Cyprus, Georgia, Belarus and Kazakhstan. The...
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
  • Administrative Assistant

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Responsibilities: To provide general administrative support to the Group Medical Department; Daily administrative support to Project Specialist; To ensure that actions taken by the Chief Medical Officer and Group Head of Medical Audit are executed in a timely and efficient manner in administrative...
Zobacz więcej ofert pracy

Administration Assistant

APPLY Poland Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
3439 dni temu

 

Apply Poland Sp. z o.o. is one of the leading Polish engineering companies, based in Cracow and with a track record since 1992. We are part of the Norwegian consortium APPLY GROUP, which has more than 1700 employees and specializes within several niches, delivering services and products to the international oil & gas industry.
We are looking for:

 


Administration Assistant

Place of work: Kraków

Responsible for:
  • Manning and controlling the reception area

    (handling the incoming mail, couriers and suppliers, receiving visitors, receiving incoming mail, central board – receiving and connecting calls, access card registration, registration of relevant incoming documents / mail, registration of incoming invoices, forwarding incoming invoice to adequate unit for cost approval, making and archiving Attendance List, Visitors List and Register of Leaves During Working Hours, preparation of bank transfer details for payments)

  • Organization and settlements of business trip of employees

    (buying tickets, booking hotels and others, coordination of business trip register, tracking business trip settlements with employees in timely manner, tracking documentation relating to cost of short business trip for refund)

  • Coordination of apartments for employees in Poland and Norway

  • Administrative tasks

    (handling office cash account, office documentation archiving, office documentation archiving, registration of important documents external / internal, sick leave registration, vacation leave applications registration)

  • Office maintenance

    (coordination of office cleaning company , monitoring office material supplies and kitchen supplies)

  • HR support

    (Changing CV formats into APPLY format, ordering business cards, preparing access card and badge, introducing data into Intranet, making appointments for initial medical tests, collecting of reimbursement forms for medical service for ALLIANZ)

Requirments:
  • Bachelor or Master degree, preferably in economics or administration

  • Min 3 years of professional experience in administration department (experience in organising business trips will be an asset)

  • Knowledge of Microsoft Office applications (Word, Excel and PowerPoint),

  • Excellent communication skills – proficiency in verbal and written English,

  • Proven ability to manage multiple tasks at a time while paying strict attention to details

  • Ability to work under pressure, solely, or as part of a team environment with minimal supervision.

  • Attention to details/quality and deadlines

  • Positive and customer focused attitude to work

We offer:
  • Recruitment via external staff leasing agency

  • Promissing career path in international company

  • Opportunity to develop new skills

  • Healthcare benefits: Private Medical Service, Package of Insurances, glasses refund, fruits in the office

  • Social benefits (Multisport and other sport initiatives, culture arrangements reinbursement, tickets to cinema, holiday cottages in the mountains, vacation bonus; events: Summer Party, Christmas Party, teambuildings)

  • Friendly atmosphere in the working place

Please add to your CV:
I hereby agree for using the personal data included in my job application as required by the recruiting process including transfer to potential employers abroad (according to the Polish law of August 29, 1997 on the protection of personal data Dz. U. Nr 133 poz.883).
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

    Apleona Polska sp. z o.o.   Niepołomice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjnego.
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań; nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym; koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich;
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych w sekretariacie medycznym

    ALAB laboratoria Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zawodzie 22    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności; współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium; kontakt z podwykonawcami;
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    REVERA Polska - consultancy support for technology companies in Poland and the EU. The international legal group REVERA has over 25 years of successful experience in the market and currently operates offices in fifths countries around the world - Poland, Cyprus, Georgia, Belarus and Kazakhstan. The...
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
  • Administrative Assistant

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Responsibilities: To provide general administrative support to the Group Medical Department; Daily administrative support to Project Specialist; To ensure that actions taken by the Chief Medical Officer and Group Head of Medical Audit are executed in a timely and efficient manner in administrative...