Jesteśmy globalnym dostawcą usług IT. Zatrudniając 4000 pracowników w ponad 50 oddziałach na całym świecie, świadczymy usługi z zakresu „Device as a Service" dla branży IT w ponad 190 krajach. Device as a Service (DaaS) to kompleksowe rozwiązanie, które łączy w sobie dostarczenie urządzeń i oprogramowania z pakietem usług zarządzania w całym cyklu ich eksploatacji oraz finansowaniem na podstawie jednej umowy z opłatą za urządzenie.
- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadzór nad prawidłowym obiegiem przesyłek kurierskich oraz dokumentów
- Obsługa gości oraz zagranicznych delegacji (przygotowywanie sal konferencyjnych)
- Zarządzanie kalendarzami spotkań oraz koordynowanie prawidłowego przepływu informacji w biurze
- Koordynowanie i nadzorowanie zadań z zakresu zarządzania obiektem, współpracowanie z naszymi dostawcami usług i sprzętu (m.in. firma sprzątająca oraz cateringowa)
- Składanie zamówień na materiały biurowe
- Wsparcie pracowników w zakresie bieżących prac administracyjnych
- Administrowanie systemem czasu pracy
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność pracy nad wieloma zagadnieniami jednocześnie, bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Wysoka kultura osobista, samodzielność
- Umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z ludźmi na różnych szczeblach organizacji
- Gotowość do pracy naprzemiennie z obu lokalizacji we Wrocławiu: ul. Wyścigowa 56G oraz ul. Krakowska 29K
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku o płaskiej strukturze organizacyjnej
- Wsparcie naszych społecznych projektów jak: Hemmersbach Rhino Force, dzięki której pomagamy środowisku oraz Kid's Family, gdzie wspieramy i pomagamy dzieciom, które żyją w trudnych warunkach na całym świecie
- Buddy program, gruntowne wdrożenie do stanowiska i wsparcie w realizacji zadań
- Szkolenia językowe
- Inne udogodnienia jak darmowy bus pracowniczy z centrum Wrocławia, parking, kawa itp.
- Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych
- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadzór nad prawidłowym obiegiem przesyłek kurierskich oraz dokumentów
- Obsługa gości oraz zagranicznych delegacji (przygotowywanie sal konferencyjnych)
- Zarządzanie kalendarzami spotkań oraz koordynowanie prawidłowego przepływu informacji w biurze
- Koordynowanie i nadzorowanie zadań z zakresu zarządzania obiektem, współpracowanie z naszymi dostawcami usług i sprzętu (m.in. firma sprzątająca oraz cateringowa)
- Składanie zamówień na materiały biurowe
- Wsparcie pracowników w zakresie bieżących prac administracyjnych
- Administrowanie systemem czasu pracy
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność pracy nad wieloma zagadnieniami jednocześnie, bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Wysoka kultura osobista, samodzielność
- Umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z ludźmi na różnych szczeblach organizacji
- Gotowość do pracy naprzemiennie z obu lokalizacji we Wrocławiu: ul. Wyścigowa 56G oraz ul. Krakowska 29K
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie karty Multisport
- Dofinansowane obiady z dostawą
- Program onboardingu
- Praca w firmie zaangażowanej społecznie
- Możliwości rozwoju
- Firmowy autobus z centrum Wrocławia
- Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie karty Multisport
- Dofinansowane obiady z dostawą
- Program onboardingu
- Praca w firmie zaangażowanej społecznie
- Możliwości rozwoju
- Firmowy autobus z Wrocławia
Poznaj
Hemmersbach
Why us?
We are one of the leading providers of the IT services in the world. Numbers do not lie – we already have more than 50 subsidiares all around the world and operate in over 190 through our network of subcontractors. We employ over 4000 people around the world, which makes our work setting a truly international one.
In Poland, you can find our offices in Bielany Wrocławskie, Wrocław, Katowice, Kraków and Warsaw. Our shared services offices support colleagues and sub-contractors in such areas as HR, finance, administration, project management, customer support, hardware maintenance, supply chain, logistics and plenty more. We are also specialists in servicing IT hardware for the top players in the industry.
Recruiting process
- Step Pre-selection of candidates
- Step Phone interview
- Step Face to face / Skype interview
- Step Decision and offer
Testimonials
-
Robert
PMO Administrator, Bielany Wrocławskie
I fully recommend applying to Hemmersbach because it is a company in which you are able to gather your first valuable and important IT experience. This is a really good option for people who have just started their IT career.
The best thing about the company is the possibility for young people to develop and fundamentally widen their skillset. This is especially important in the IT field. I also like the atmosphere and companionship from my colleagues, which I've had since the very first day of my work in Hemmersbach. -
Ola
HR Analyst, Katowice
Friendly atmosphere, supportive colleagues and leaders. Knowledge sharing environment, the place you can always ask for support/advice.
Well prepared onboarding process with Buddy assignment. Benefits (private healthcare, insurance, and multisport card) available from the first (trial) employment contract.