Hemmersbach świadczy usługi w zakresie infrastruktury IT w ponad 190 krajach i posiada ponad 50 oddziałów na całym świecie. Dostarczamy usługi wyłącznie dla wiodących firm z branży IT. Oferując pragmatyczne rozwiązania nie tylko zyskujemy zadowolenie naszych Klientów, ale zmieniamy świat wokół nas. Jako firma zaangażowana społecznie część naszych zysków przekazujemy na działania bezpośrednie: fundację Hemmersbach Rhino Force oraz Hemmersbach Kids’ Family.
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad prawidłowym obiegiem przesyłek kurierskich oraz dokumentów - obsługa gości oraz zagranicznych delegacji (przygotowywanie sal konferencyjnych)
- Współpraca i wsparcie działu HR podczas cotygodniowego onboardingu
- Zarządzanie kalendarzami spotkań oraz koordynowanie prawidłowego przepływu informacji w biurze
- Koordynowanie i nadzorowanie zadań z zakresu zarządzania obiektem, współpraca z naszymi dostawcami usług i sprzętu, (m.in. firma sprzątająca oraz cateringowa)
- Składanie zamówień na materiały biurowe
- Wsparcie pracowników w zakresie bieżących prac administracyjnych
- Administrowanie systemem czasu pracy
- Wsparcie Team Leadera w zadaniach „ad hoc” z zakresu zarządzania obiektem
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Wsparcie Fundacji Hemmersbach Kids Family poprzez bezpośrednią, telefoniczną oraz mailową obsługę klientów
- Nadzorowanie grafiku prowadzonych terapii i zajęć w ramach działania Fundacji
- Przyjmowanie opłat za zrealizowane usługi
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, w środowisku biznesowym
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy nad wieloma zadaniami jednocześnie
- Komunikatywność, samodzielność oraz umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z ludźmi
- Wysoka kultura osobista
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad prawidłowym obiegiem przesyłek kurierskich oraz dokumentów - obsługa gości oraz zagranicznych delegacji (przygotowywanie sal konferencyjnych)
- Współpraca i wsparcie działu HR podczas cotygodniowego onboardingu
- Zarządzanie kalendarzami spotkań oraz koordynowanie prawidłowego przepływu informacji w biurze
- Koordynowanie i nadzorowanie zadań z zakresu zarządzania obiektem, współpraca z naszymi dostawcami usług i sprzętu, (m.in. firma sprzątająca oraz cateringowa)
- Składanie zamówień na materiały biurowe
- Wsparcie pracowników w zakresie bieżących prac administracyjnych
- Administrowanie systemem czasu pracy
- Wsparcie Team Leadera w zadaniach „ad hoc” z zakresu zarządzania obiektem
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Wsparcie Fundacji Hemmersbach Kids Family poprzez bezpośrednią, telefoniczną oraz mailową obsługę klientów
- Nadzorowanie grafiku prowadzonych terapii i zajęć w ramach działania Fundacji
- Przyjmowanie opłat za zrealizowane usługi
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, w środowisku biznesowym
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy nad wieloma zadaniami jednocześnie
- Komunikatywność, samodzielność oraz umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu z ludźmi
- Wysoka kultura osobista
- Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie karty Multisport
- Dofinansowane obiady z dostawą
- Program onboardingu
- Praca w firmie zaangażowanej społecznie
- Możliwości rozwoju
- Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie karty Multisport
- Dofinansowane obiady z dostawą
- Program onboardingu
- Praca w firmie zaangażowanej społecznie
- Możliwości rozwoju
Poznaj
Hemmersbach
Why us?
We are one of the leading providers of the IT services in the world. Numbers do not lie – we already have more than 50 subsidiares all around the world and operate in over 190 through our network of subcontractors. We employ over 4000 people around the world, which makes our work setting a truly international one.
In Poland, you can find our offices in Bielany Wrocławskie, Wrocław, Katowice, Kraków and Warsaw. Our shared services offices support colleagues and sub-contractors in such areas as HR, finance, administration, project management, customer support, hardware maintenance, supply chain, logistics and plenty more. We are also specialists in servicing IT hardware for the top players in the industry.
Recruiting process
- Step Pre-selection of candidates
- Step Phone interview
- Step Face to face / Skype interview
- Step Decision and offer
Testimonials
-
Robert
PMO Administrator, Bielany Wrocławskie
I fully recommend applying to Hemmersbach because it is a company in which you are able to gather your first valuable and important IT experience. This is a really good option for people who have just started their IT career.
The best thing about the company is the possibility for young people to develop and fundamentally widen their skillset. This is especially important in the IT field. I also like the atmosphere and companionship from my colleagues, which I've had since the very first day of my work in Hemmersbach. -
Ola
HR Analyst, Katowice
Friendly atmosphere, supportive colleagues and leaders. Knowledge sharing environment, the place you can always ask for support/advice.
Well prepared onboarding process with Buddy assignment. Benefits (private healthcare, insurance, and multisport card) available from the first (trial) employment contract.