Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Specjalista / Specjalistka ds. formalno – prawnych

    NES Global Talent   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
  • Document Controller

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    5 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Stażysta docelowo protokolant sądowy

    SĄD REJONOWY W WIELICZCE   Wieliczka    praca stacjonarna   dziś wygasa
    praktykant/stażysta
    1 dni
    I. Opis stanowiska pracy: prowadzenie referatu orzecznika, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowanie wokand na posiedzenia (dołączanie dowodów doręczenia, sporządzanie wokand), rozpisywanie spraw, wypisywanie oraz wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron, pełnomocników,...
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;
Zobacz więcej ofert pracy

Administrator biura

AERO-GSE Sp. z o.o. Sp. K.
Kraków
praca stacjonarna
1109 dni temu

Ogłoszenie numer: 4493741, z dnia 2021-04-23

Główną gałęzią działalności spółki jest produkcja i sprzedaż specjalistycznych maszyn oraz urządzeń wykorzystywanych w lotnictwie dla naziemnej obsługi statków powietrznych. Równocześnie działamy w branży urządzeń komunalnych. Zajmujemy się nie tylko sprzedażą maszyn i urządzeń, ale również sprzedażą części zamiennych, świadczeniem usług naprawy oraz konserwacji. Spółka cechuje się koncepcją działalności tzw. ”SSS” (Sale, Service and Spare parts), czyli Sprzedaż, Serwis, Części zamienne. Na tym polega nasza konkurencyjna przewaga, ponieważ oferujemy kompleksowy pakiet usług dla naszych klientów.

Administrator biura

Miejsce pracy: Kraków

 

Opis stanowiska

Stanowisko podlega (bezpośredni przełożony):
Administrator Biura Dyrektor Zarządzający
Główne cele stanowiska pracy:

  • zabezpieczenie bieżącej pracy biura i magazynu, w tym zapewnienie miejsc parkingowych oraz komunikacja z administracją wynajmującego.
  • zbieranie i segregacja dokumentów wymaganych prawem polskim, w tym kodeksem pracy. Planowanie i kontrolowanie wykonania budżetu działu Administracji, m.in. poprzez tworzenie budżetu działu, jego bieżąca kontrola, prowadzenie rejestru wydatków i optymalizacji kosztów organizacyjnych.

Główne obowiązki i zakres odpowiedzialności:

Zarządzanie dokumentacją związaną z działalnością Spółki:

  • kontrola i wykonanie niektórych spraw związanych z urzędami administracji publicznej, m.in. składanie sprawozdań, aktów notarialnych, wymaganych przepisami prawa, odpowiedź na wezwania, sprawy związane z zajęciem komorniczym, zamknięciem roku obrotowego, odbierania zaświadczeń i inne,
  • segregacja dokumentacji rejestrowej i wewnętrznej Spółki, przede wszystkim: statuty, zaświadczenia o rejestracji spółki, akty założycielskie,
  • kontrola aktualności uchwał, aktów wewnętrznych i notarialnych; poświadczenie ich aktualizacji; przygotowywanie i sporządzanie protokołów, uchwał i sprawozdań oprócz części księgowej, a także składanie gotowej dokumentacji do odpowiednich urzędów państwowych, przygotowywanie aktów wewnętrznych,
  • nadzór i wykonywanie spraw kadrowych poprzez sporządzenie i wysłanie listy wynagrodzeń, kontrolę obecności pracowników, analizę CV i prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, sporządzanie i zatwierdzanie opisów stanowisk pracy i umów o pracę, a także umów cywilno-prawnych, wdrażanie nowych pracowników, koordynacja organizacji imprez urodzinowych pracowników, sporządzanie i kontrola pełnomocnictw dla pracowników oraz inne.

Udział w akcjach marketingowych i promujących działalność Spółki, poprzez:

  • organizację konferencji,
  • prowadzenie korespondencji zewnętrznej Spółki w sprawach aktualizacji danych Spółki, w tym danych teleadresowych,
  • przygotowywanie i aktualizacja informacji zawartych na stronie interntowej Spółki.

Nadzór nad sprawami administracyjnymi Spółki::

  • udział, zabezpieczenie i nadzór nad inwentaryzacją środków trwałych i towarów handlowych
  • poszukiwanie dostawców w zakresie spraw administracyjnych Spółki, m.in. sieci telekomunikacyjnej, firmy pocztowe i kurierskie, dostawcy materiałów biurowych,
  • prowadzenie spraw kadrowych, w tym prowadzenie teczek pracowniczych, kontakt z urzędami administracji publicznej w sprawach pracowniczych, organizacja szkoleń BHP,
  • kontrola oprogramowania posiadanego przez pracowników Spółki, w tym dbanie o jego instalację i aktualizację w porozumieniu z osobą odpowiedzialną za sprawy IT.

Wykonywanie pracy bieżącej biura oraz koordynacja działań podległych pracowników:

  • rejestracja czasu pracy, prowadzenie dokumentacji urlopowej, listy płac,
  • sporządzenie i zamieszczenie ogłoszeń o pracy, segregacja i podstawowa analiza otrzymanych dokumentów aplikacyjnych, organizacja spotkań rekrutacyjnych,
  • nadzór nad zaopatrzeniem w materiały reklamowe Spółki, m.in. w wizytówki, kubki, naklejki, pieczątki,
  • zaopatrzenie biura w materiały biurowe, meble, dbanie o wyposażenie miejsca roboczego pracownika,
  • zabezpieczenie pracy telefonów komórkowych i internetu,
  • aranżacja wiz dla pracowników,
  • aranżacja podróży służbowych, w tym wybór optymalnego czasu i sposobu dojazdu oraz zakwaterowania, rezerwacja miejsc, wejściówek, biletów na konferencje i targi branżowe, spotkania z klientami i kontrahentami i inne,
  • odbieranie i wysłanie przesyłek pocztowych i kurierskich, segregacja, rejestracja listów i paczek,
  • monitoring prawa ustawowego na rzecz aktualnych wymogów dot. teczek osobowych pracowników i prowadzenia spraw kadrowych.

Realizacja innych zleconych zadań, związane z realizacją polityki Spółki, w porozumieniu z przełożonym.

Wymagania

PODSTAWOWE WYMAGANIA NA STANOWISKU PRACY


Wykształcenie:

  • wyższe magisterskie w jednym z profili: ekonomia, finanse, administracja, prawo

Doświadczenie zawodowe:

  • min. 1 rok

Dodatkowe szkolenia, uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie kwalifikacji zgodnych z zakresem obowiązków

Znajomość języków obcych:

  • biegły angielski
  • j. polski biznesowy

Wymagane cechy i kompetencje:

  • samodzielność, odporność na stres, kominikatywność, zdolności organizacyjne,
  • znajomość etykiety biznesowej, korespondencji biznesowej
  • umiejętność planowania i realizowania budżetu,
  • znajomość podstaw prawa pracy oraz księgowości w zakresie podstawowych operacji księgowych,
  • znajomość regulaminów i norm w zakresie ochrony pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa technicznego,
  • dobra umiejętność obsługi komputera, w tym programów pakietu Ms Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) oraz innych urządzeń biurowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Specjalista / Specjalistka ds. formalno – prawnych

    NES Global Talent   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
  • Document Controller

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    5 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Stażysta docelowo protokolant sądowy

    SĄD REJONOWY W WIELICZCE   Wieliczka    praca stacjonarna   dziś wygasa
    praktykant/stażysta
    1 dni
    I. Opis stanowiska pracy: prowadzenie referatu orzecznika, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowanie wokand na posiedzenia (dołączanie dowodów doręczenia, sporządzanie wokand), rozpisywanie spraw, wypisywanie oraz wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron, pełnomocników,...
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Scanning Clerk

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
  • Pracownik biurowy z doświadczeniem technicznym

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, tworzenie wycen / kosztorysów;