Najnowsze oferty pracy

  • Technik Utrzymania Obiektu

    Klient portalu Praca.pl   Konin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Doświadczenie w sektorze elektrycznym lub w zarządzaniu instalacjami w nieruchomościach komercyjnych. Umiejętność wykonywania drobnych prac budowlanych. Znajomość pakietu MS Office. Umiejętność weryfikacji i akceptowania faktur. Doskonała umiejętność pracy zespołowej i współpracy z...
  • Technik Utrzymania Obiektu

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Konserwacja i przeglądy instalacji technicznych, Usuwanie awarii oraz wykonywanie drobnych napraw, Kontrola pomieszczeń technicznych i systemów obiektowych, Raportowanie wykonanych prac, Dbanie o bezpieczeństwo i komfort użytkowników obiektu.
  • Property Manager

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Responsibilities of the Role Manage and develop the company’s real estate portfolio in Poland, with a long-term perspective of expanding the scope to include international properties as the role evolves. Creation and ongoing maintenance of a comprehensive real estate inventory (land, industrial,...
  • Koordynator Administracji i Wsparcia Zespołu

    DELTA SECURITY Sp. z o.o. Sp. k.   Włościejewki    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres Zadań Nadzór nad pracownikami wszystkich działów wsparcia (grafiki, odprawy, weryfikacja czasu pracy). Zarządzanie procesami rekrutacyjnymi, wdrażanie regulaminów i procedur wewnętrznych. Koordynacja logistyki floty samochodowej i nadzór nad stanem technicznym pojazdów. Obsługa...
  • Manager Operacyjny / Facility Manager

    DELTA SECURITY Sp. z o.o. Sp. k.   Włościejewki    praca hybrydowa / stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kluczowe Obowiązki Kompleksowy nadzór nad funkcjonowaniem obiektu i podległymi działami (technicznym, administracyjnym, sprzątania). Zarządzanie infrastrukturą, w tym koordynacja prac serwisowych, remontów i podwykonawców. Pełna odpowiedzialność za flotę samochodową (stan techniczny,...
  • Technik obiektu (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Konin, Galeria na Jeziorem    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Nadzór nad systemami bezpieczeństwa i zarządzania budynkiem (BMS,SAP, DSO, SSWiN itp.) Prowadzenie przetargów, zbieranie ofert, wysyłanie zleceń, koordynacja i kontrola firm zewnętrznych Wykonywanie bieżących napraw, serwisów, przygotowywanie instalacji pod eventy...
  • Menedżer Obiektu

    DELTA SECURITY Sp. z o.o. Sp. k.   Włościejewki    praca hybrydowa / stacjonarna
    menedżer / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Nadzór nad wszystkimi działami i pracownikami (sprzątanie, administracja, dział techniczny, firmy zewnętrzne; analiza grafików, weryfikacja godzin pracy, odbijanie kart, prowadzenie odpraw oraz nadzór nad realizacją zadań przez pracowników). Zarządzanie infrastrukturą i...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Piotrków Trybunalski    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami; Dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych; Obsługę najemców lokali, w tym zawieranie umów najmu; Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości;
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zarządzanie nieruchomościami na terenie Szczecina, w tym nadzór nad eksploatacją i utrzymaniem obiektów. Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji nieruchomości. Współpraca z dostawcami usług (sprzątanie, konserwacja) i kontrola jakości wykonywanych prac....
  • Asystent ds. Administracji i Nieruchomości (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura. Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów. Aktualizacja baz danych i prowadzenie statystyk. Przygotowywanie spotkań, protokołów i prowadzenie zebrania. Wyszukiwanie informacji w Internecie i wsparcie...
Zobacz więcej ofert pracy

Administrator nieruchomości biurowej

Strabag sp. z o .o. Profil firmy sprawdzona firma
Poznań
praca stacjonarna
3891 dni temu

Dołącz do nas w drodze na szczyt w przemyśle budowlanym Europy. STRABAG SE jest wiodącym europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Działamy w ponad 30 krajach i zatrudniamy ok. 70.000 pracowników na całym świecie.

STRABAG Property and Facility Services Sp. z o.o. jest jednym z liderów usług Facility Management w Polsce i Europie. Firma świadczy kompleksowe usługi Facility Management dla prestiżowych klientów z sektora biurowego, logistycznego, handlowego i przemysłowego w całej Polsce, nieustannie rozwijając swoje portfolio. By jeszcze efektywniej zwiększać zakres działania poszukujemy osoby na stanowisko:

 


Administrator nieruchomości biurowej
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: PL-2015-013623

Zadania:

  • Stała współpraca z najemcami nieruchomości, dbałość o realizację umów najmu
  • Koordynacja i nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem nieruchomości, w tym serwisami obsługującymi nieruchomość
  • Przygotowywanie danych do faktur czynszowych i innych obciążeń wynikających z zawartych umów
  • Prowadzenie rozliczeń kosztów eksploatacyjnych
  • Kontrola zgodności faktur z zapisami umów,
  • Bieżąca współpraca z właścicielem nieruchomości, raportowanie
  • Prowadzenie dokumentacji nieruchomości, spraw ubezpieczeniowych
  • Przygotowywanie propozycji budżetu i jego realizacja

Wymagania:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w sektorze nieruchomości komercyjnych
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie
  • Licencja zarządcy nieruchomości będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji
  • Biegła znajomość MS Office

 Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie o wysokich standardach działania

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji w praktyce

  • Sympatyczne środowisko pracy

  • Prywatną opiekę medyczną


Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz z minimalnymi oczekiwaniami finansowymi przez formularz aplikacyjny on-line na www.strabag.pl w zakładce ”kariera” (opcja aplikowania na konkretną ofertę pracy!).

 

Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)

Pozostałe informacje oraz aktualne wakaty można znaleźć na stronie:www.strabag.pl →Kariera
 

Poznaj

STRABAG

Dlaczego warto?

STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.

Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.

Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.

Opinie o pracodawcy

zdjecie pracownika

Marcin Czuba

Kierownik Kontraktu w branży mostowej

Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.

zdjecie pracownika

Anna Kowal

Specjalista ds. finansów

Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Dokumenty aplikacyjne
Krok spotkanie Rozmowa kwalifikacyjna
Krok propozycja_wspolpracy Podpisanie umowy

Podobne oferty

  • Technik Utrzymania Obiektu

    Klient portalu Praca.pl   Konin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Doświadczenie w sektorze elektrycznym lub w zarządzaniu instalacjami w nieruchomościach komercyjnych. Umiejętność wykonywania drobnych prac budowlanych. Znajomość pakietu MS Office. Umiejętność weryfikacji i akceptowania faktur. Doskonała umiejętność pracy zespołowej i współpracy z...
  • Technik Utrzymania Obiektu

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Konserwacja i przeglądy instalacji technicznych, Usuwanie awarii oraz wykonywanie drobnych napraw, Kontrola pomieszczeń technicznych i systemów obiektowych, Raportowanie wykonanych prac, Dbanie o bezpieczeństwo i komfort użytkowników obiektu.
  • Property Manager

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Responsibilities of the Role Manage and develop the company’s real estate portfolio in Poland, with a long-term perspective of expanding the scope to include international properties as the role evolves. Creation and ongoing maintenance of a comprehensive real estate inventory (land, industrial,...
  • Koordynator Administracji i Wsparcia Zespołu

    DELTA SECURITY Sp. z o.o. Sp. k.   Włościejewki    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres Zadań Nadzór nad pracownikami wszystkich działów wsparcia (grafiki, odprawy, weryfikacja czasu pracy). Zarządzanie procesami rekrutacyjnymi, wdrażanie regulaminów i procedur wewnętrznych. Koordynacja logistyki floty samochodowej i nadzór nad stanem technicznym pojazdów. Obsługa...
  • Manager Operacyjny / Facility Manager

    DELTA SECURITY Sp. z o.o. Sp. k.   Włościejewki    praca hybrydowa / stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kluczowe Obowiązki Kompleksowy nadzór nad funkcjonowaniem obiektu i podległymi działami (technicznym, administracyjnym, sprzątania). Zarządzanie infrastrukturą, w tym koordynacja prac serwisowych, remontów i podwykonawców. Pełna odpowiedzialność za flotę samochodową (stan techniczny,...
  • Technik obiektu (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Konin, Galeria na Jeziorem    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Nadzór nad systemami bezpieczeństwa i zarządzania budynkiem (BMS,SAP, DSO, SSWiN itp.) Prowadzenie przetargów, zbieranie ofert, wysyłanie zleceń, koordynacja i kontrola firm zewnętrznych Wykonywanie bieżących napraw, serwisów, przygotowywanie instalacji pod eventy...
  • Menedżer Obiektu

    DELTA SECURITY Sp. z o.o. Sp. k.   Włościejewki    praca hybrydowa / stacjonarna
    menedżer / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Nadzór nad wszystkimi działami i pracownikami (sprzątanie, administracja, dział techniczny, firmy zewnętrzne; analiza grafików, weryfikacja godzin pracy, odbijanie kart, prowadzenie odpraw oraz nadzór nad realizacją zadań przez pracowników). Zarządzanie infrastrukturą i...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Piotrków Trybunalski    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie i gospodarowanie powierzonymi nieruchomościami; Dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych; Obsługę najemców lokali, w tym zawieranie umów najmu; Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości;
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zarządzanie nieruchomościami na terenie Szczecina, w tym nadzór nad eksploatacją i utrzymaniem obiektów. Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji nieruchomości. Współpraca z dostawcami usług (sprzątanie, konserwacja) i kontrola jakości wykonywanych prac....
  • Asystent ds. Administracji i Nieruchomości (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Sprawdzona firma   Starachowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura. Obsługa telefoniczna oraz dokumentacja i archiwizacja dokumentów. Aktualizacja baz danych i prowadzenie statystyk. Przygotowywanie spotkań, protokołów i prowadzenie zebrania. Wyszukiwanie informacji w Internecie i wsparcie...