Centrum Administracji/Zespół Nieruchomości i Kontraktów
(Kraków)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień jako Administrator będziesz:
- utrzymywał właściwy stan techniczny nieruchomości zlokalizowanych na terenie działania Sekcji,
- zapewniał prawidłowe funkcjonowanie urządzeń technicznych znajdujących się w lokalach oraz wspomagał gospodarowanie składnikami majątkowymi zarządzanymi przez Centrum Administracji,
- realizował zalecenia z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,
- uruchamiał i monitorował bieżące naprawy, konserwacje oraz drobne prace remontowe na rzecz administrowanych nieruchomości oraz ich infrastruktury technicznej,
- zapobiegał awariom, uruchamiał i monitorował prace w celu usunięcia skutków awarii oraz kompletował wymaganą dokumentacje w tym zakresie,
- monitorował terminowość, jakość oraz koszty prac świadczonych przez firmy zewnętrzne,
- cyklicznie wizytował administrowane nieruchomości,
- dbał o właściwą wizualizację zewnętrzną i wewnętrzną nieruchomości,
- identyfikował i zgłaszał potrzeby remontowe, infrastrukturalne i inwestycyjne w nieruchomościach.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- posiadasz pełny zakres wiedzy fachowej i praktycznej dla obszaru administrowania nieruchomościami,
- masz minimum 2-letnie doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami,
- masz wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe,
- umiejętnie pracujesz pod presją czasu przy dużej różnorodności realizowanych zadań,
- dobrze znasz pakiet MS Office,
- jesteś osobą gotową do częstych podróży służbowych w obrębie województw małopolskiego i świętokrzyskiego,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
- jesteś osobą dokładną, sumienną,
- mile widziane posiadanie licencji zarządcy nieruchomości.
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.