Centrum Administracji
(Warszawa)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
- utrzymujesz właściwy stan techniczny nieruchomości i zapewniasz prawidłowe funkcjonowanie urządzeń technicznych,
- organizujesz i uczestniczysz w kontrolach stanu technicznego nieruchomości oraz uczestniczysz w kontrolach organów zewnętrznych,
- realizujesz zalecenia z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,
- uruchamiasz i monitorujesz bieżące naprawy, konserwacje oraz drobne prace remontowe na rzecz administrowanych nieruchomości oraz ich infrastruktury technicznej,
- zapobiegasz awariom, uruchamiasz i monitorujesz prace w celu usunięcia skutków awarii oraz kompletujesz wymaganą dokumentacje w tym zakresie,
- monitorujesz terminowość, jakość oraz koszty prac świadczonych przez firmy zewnętrzne,
- identyfikujesz i zgłaszasz potrzeby remontowe, infrastrukturalne i inwestycyjne w nieruchomościach,
- prowadzisz książki obiektów budowlanych oraz przechowujesz dokumentację określającą stan prawny nieruchomości i dokumentację techniczną obiektu,
- aktualizujesz bazy danych dotyczących administrowanych nieruchomości.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- posiadasz pełny zakres wiedzy fachowej i praktycznej dla obszaru administrowania nieruchomościami,
- masz wykształcenie wyższe,
- umiejętnie pracujesz pod presją czasu przy dużej różnorodności realizowanych zadań,
- bardzo dobrze znasz pakiet MS Office,
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B,
- jesteś osobą samodzielną w działaniu, dokładną, rzetelną i sumienną,
- mile widziane posiadanie licencji zarządcy nieruchomości.
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.