- Wymagane doświadczenie w administrowaniu oraz praktycznej znajomości zagadnień:
- Windows Server;
- Active Directory;
- Usługi Office365 (Exchange Online, Sharepoint, Teams);
- Usługa DNS, DHCP;
- Azure Active Directory;
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Komunikatywność.
- Tworzenie skryptów PowerShell;
- Znajomość platformy wirtualizacyjnej VmWare;
- Znajomość zagadnień sieciowych.
- Administracja rodziną systemów Windows oraz usługami na nich opartymi (DNS, DHCP, FileServer, CA, IIS, PrintServer, SQL);
- Administracja usługą Active Directory;
- Administracja usługami Office365 (Exchange Online, Sharepoint, Teams, OneDrive);
- Wspieranie I Linii Wsparcia w codziennych obowiązkach.
- Budowanie swojego doświadczenia w ciekawej branży;
- Kompleksowe projekty w złożonej organizacji;
- Elastyczne formy zatrudnienia;
- Pakiet świadczeń socjalnych, w tym preferencyjne ceny biletów lotniczych.
Poznaj
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. jest doświadczonym dostawcą usług technicznych o najwyższych standardach związanych z obsługą samolotów pasażerskich oraz jest Autoryzowanym Centrum Obsługowym Embraer.
LOT AMS zatrudnia ponad 830 pracowników. Szczególny rodzaj wykonywanych przez spółkę usług pociąga za sobą konieczność odpowiedniego naboru kompetentnej kadry.
Nasi pracownicy to wysoko wykwalifikowany personel, świadomy powagi wykonywanych przez nich obowiązków.
Proces rekrutacji jest pierwszym etapem doboru fachowców, których praca leży u podstaw budowania wielowarstwowych przedsięwzięć z zakresu specjalizacji branżowej.