Administrator Usług Transportu
Hemmersbach
Katowice
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
rekrutacja online
11 dni temu

Hemmersbach świadczy usługi w zakresie infrastruktury IT w ponad 190 krajach i posiada ponad 50 oddziałów na całym świecie. Dostarczamy usługi wyłącznie dla wiodących firm z branży IT. Oferując pragmatyczne rozwiązania nie tylko zyskujemy zadowolenie naszych Klientów, ale zmieniamy świat wokół nas. Jako firma zaangażowana społecznie część naszych zysków przekazujemy na działania bezpośrednie: fundację Hemmersbach Rhino Force oraz Hemmersbach Kids' Family.


Administrator Usług Transportu
Katowice
Twoje zadania
  • Organizowanie i nadzór przesyłek
  • Przetwarzanie zleceń transportowych
  • Kontakt z dostawcami
  • Praca z wewnętrznym programem magazynowym
  • Przygotowywanie i aktualizowanie raportów w Excel
  • Tworzenie sieci kontaktów firm transportowych na całym świecie
  • Wystawianie faktur
  • Monitorowanie SLA i KPI
  • Zarządzanie procesami transportu

Nasze wymagania
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel)
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne, zdolność do szybkiego wyciągania wniosków
  • Proaktywność i gotowość do udziału w nowych, ciekawych zadaniach
  • Gotowość do pracy od 9:00 do 17:00 (Poniedziałek – Piątek)

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w obszarze łańcucha dostaw
  • Znajomość usług IT

Twoje korzyści
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
  • Przestrzeń do wdrażania swoich pomysłów i podejmowania nowych wyzwań
  • Możliwość rozwoju w wielokulturowym środowisku w firmie o płaskiej strukturze i nieformalnej, bezpośredniej komunikacji
  • Praca w firmie zaangażowanej społecznie (wsparcie dla naszych projektów CSR: Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids' Family)
  • Pakiet powitalny, kompleksowe wdrożenie oraz wsparcie w realizacji zadań w ramach Buddy program
  • Kursy językowe, zniżki na studia na uczelniach partnerskich, szeroka gama szkoleń na wewnętrznej platformie e-learningowej, dla dzieci pracowników dostęp do serwisu edukacyjnego
  • Możliwość pracy zdalnej w trakcie pandemii
  • Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy


Twoje zadania
  • Organizowanie i nadzór przesyłek
  • Przetwarzanie zleceń transportowych
  • Kontakt z dostawcami
  • Praca z wewnętrznym programem magazynowym
  • Przygotowywanie i aktualizowanie raportów w Excel
  • Tworzenie sieci kontaktów firm transportowych na całym świecie
  • Wystawianie faktur
  • Monitorowanie SLA i KPI
  • Zarządzanie procesami transportu

Nasze wymagania
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel)
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
  • Bardzo dobre umiejętności analityczne, zdolność do szybkiego wyciągania wniosków
  • Proaktywność i gotowość do udziału w nowych, ciekawych zadaniach
  • Gotowość do pracy od 9:00 do 17:00 (Poniedziałek – Piątek)

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w obszarze łańcucha dostaw
  • Znajomość usług IT

BENEFITY

  • Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • Dofinansowane obiady z dostawą
  • Program onboardingu
  • Praca w firmie zaangażowanej społecznie
  • Możliwości rozwoju
  • Praca zdalna w czasie pandemii
BENEFITY
  • Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • Dofinansowane obiady z dostawą
  • Program onboardingu
  • Praca w firmie zaangażowanej społecznie
  • Możliwości rozwoju
  • Praca zdalna w czasie pandemii

Would you like to join our team? Please send your CV in English.

 

 Apply now 

 

 

 

Aplikuj teraz

Poznaj

Hemmersbach

Why us?

We are one of the leading providers of the IT services in the world. Numbers do not lie – we already have more than 50 subsidiares all around the world and operate in over 190 through our network of subcontractors. We employ over 4000 people around the world, which makes our work setting a truly international one.

In Poland, you can find our offices in Bielany Wrocławskie, Wrocław, Katowice, Kraków and Warsaw. Our shared services offices support colleagues and sub-contractors in such areas as HR, finance, administration, project management, customer support, hardware maintenance, supply chain, logistics and plenty more. We are also specialists in servicing IT hardware for the top players in the industry.

Recruiting process

Step Pre-selection of candidates
Step Phone interview
Step Face to face / Skype interview
Step Decision and offer

Testimonials


Robert

PMO Administrator, Bielany Wrocławskie

I fully recommend applying to Hemmersbach because it is a company in which you are able to gather your first valuable and important IT experience. This is a really good option for people who have just started their IT career.

The best thing about the company is the possibility for young people to develop and fundamentally widen their skillset. This is especially important in the IT field. I also like the atmosphere and companionship from my colleagues, which I've had since the very first day of my work in Hemmersbach.

Ola

HR Analyst, Katowice

Friendly atmosphere, supportive colleagues and leaders. Knowledge sharing environment, the place you can always ask for support/advice.
Well prepared onboarding process with Buddy assignment. Benefits (private healthcare, insurance, and multisport card) available from the first (trial) employment contract.

Read more