Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Agent ds. Operacyjnych / Operations Support Agent

FedEx Express Polska Sp. z o.o.

Łomianki

254 dni temu

FedEx oferuje klientom indywidualnym oraz firmom na całym świecie szeroki zakres usług w dziedzinie transportu, e-handlu oraz usług dla biznesu. Generując przychody na poziomie 61 miliardów dolarów rocznie, dzięki współpracującym spółkom zależnym, działającym pod marką FedEx, firma jest w stanie zaoferować swoim klientom zintegrowaną, kompleksową obsługę. FedEx zajmuje miejsce wśród najbardziej podziwianych i cieszących się największym zaufaniem pracodawców na świecie, stale zachęcając wszystkich członków swojego, liczącego blisko 400 000 osób zespołu, aby „absolutnie i w stu procentach” koncentrowali się na zapewnieniu bezpieczeństwa, zachowaniu najwyższych standardów etycznych i zawodowych oraz spełnianiu potrzeb swoich klientów i społeczności, w których funkcjonują, by łączyć ludzi i możliwości na całym świecie.

Więcej informacji można znaleźć pod adresem news.fedex.com

Obecnie poszukujemy do naszej spółki w Polsce osób na stanowisko:

Agent ds. Operacyjnych / Operations Support Agent
Miejsce pracy: Łomianki
Nr ref.: BIURO / WAW
Oczekiwania:
  • wykształcenie średnie
  • dyspozycyjność
  • znajomość obsługi komputera i programów MS Office
  • dobra organizacja pracy własnej
  • samodzielność, kreatywność
  • zaangażowanie i odpowiedzialność
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • wysoka kultura osobista
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
  • sporządzanie raportów na potrzeby działu
  • współdziałanie w zespole celu osiagania wysokiej jakości pracy biura
  • wprowadzanie danych do bazy komputerowej
  • monitorowanie historii przesyłek i wyjaśnianie niezgodności
  • telefoniczna i mailowa obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych
Wybranym kandydatom oferujemy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość rozwoju zawodowego
Stosownie do postanowień art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r.), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w celu rekrutacyjnym przez FedEx Express Polska Sp. z o. o. ul. Krucza 16/22, 00-526

Dziękujemy za nadesłanie aplikacji i informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Poznaj

FedEx Express Polska Sp. z o.o.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Podobne oferty

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (722)
Wałbrzych (51)
Legnica (86)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (175)
Toruń (112)
Lubelskie:
Lublin (170)
Chełm (30)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (932)
Tarnów (50)
Nowy Sącz (50)
Mazowieckie:
Warszawa (2107)
Radom (89)
Płock (57)
Opolskie:
Opole (192)
Nysa (55)
Podkarpackie:
Rzeszów (132)
Przemyśl (27)
Podlaskie:
Białystok (117)
Suwałki (31)
Łomża (31)
Pomorskie:
Gdańsk (418)
Gdynia (148)
Słupsk (54)
Śląskie:
Katowice (528)
Częstochowa (131)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (124)
Elbląg (73)
Ełk (31)
Wielkopolskie:
Poznań (574)
Kalisz (64)
Konin (40)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (294)
Koszalin (64)
Kołobrzeg (31)
Auchan (90)
Tesco (243)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (13)
STRABAG (6)
ABB (115)
Accenture (268)
Luxoft (68)
PKO BP (391)
KPMG (33)
Orange (30)
IKEA (20)
Budimex (23)

Rekrutują z Praca.pl