Agent ds. Operacyjnych / Operations Support Agent

FedEx Express Polska Sp. z o.o.

Łomianki

2 dni temu

FedEx oferuje klientom indywidualnym oraz firmom na całym świecie szeroki zakres usług w dziedzinie transportu, e-handlu oraz usług dla biznesu. Generując przychody na poziomie 61 miliardów dolarów rocznie, dzięki współpracującym spółkom zależnym, działającym pod marką FedEx, firma jest w stanie zaoferować swoim klientom zintegrowaną, kompleksową obsługę. FedEx zajmuje miejsce wśród najbardziej podziwianych i cieszących się największym zaufaniem pracodawców na świecie, stale zachęcając wszystkich członków swojego, liczącego blisko 400 000 osób zespołu, aby „absolutnie i w stu procentach” koncentrowali się na zapewnieniu bezpieczeństwa, zachowaniu najwyższych standardów etycznych i zawodowych oraz spełnianiu potrzeb swoich klientów i społeczności, w których funkcjonują, by łączyć ludzi i możliwości na całym świecie.

Więcej informacji można znaleźć pod adresem news.fedex.com

Obecnie poszukujemy do naszej spółki w Polsce osób na stanowisko:

Agent ds. Operacyjnych / Operations Support Agent
Miejsce pracy: Łomianki
Nr ref.: BIURO / WAW
Oczekiwania:
  • wykształcenie średnie
  • dyspozycyjność
  • znajomość obsługi komputera i programów MS Office
  • dobra organizacja pracy własnej
  • samodzielność, kreatywność
  • zaangażowanie i odpowiedzialność
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • wysoka kultura osobista
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
  • sporządzanie raportów na potrzeby działu
  • współdziałanie w zespole celu osiagania wysokiej jakości pracy biura
  • wprowadzanie danych do bazy komputerowej
  • monitorowanie historii przesyłek i wyjaśnianie niezgodności
  • telefoniczna i mailowa obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych
Wybranym kandydatom oferujemy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość rozwoju zawodowego

Osoby spełniające powyższe warunki prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny) za pomocą przycisku:

 

 APLIKUJ TERAZ 

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Dziękujemy za nadesłanie aplikacji i informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Poznaj

FedEx Express Polska Sp. z o.o.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Podobne oferty

Rekrutują z Praca.pl