Agent serviciu clienți pentru limba română

CCIG Group Sp. z o.o.

Warszawa

48 dni temu

CCIG Group este o organizație unică care operează în comerțul Call & Contact Center în diverse branșe în Polonia.


În prezent căutăm persoane pentru echipa noastră din Varșovia pentru următorul post:

Agent serviciu clienți pentru limba română
Căutăm persoane care:
  • vorbesc limba română fluent
  • vorbesc limba engleză la nivel comunicativ
  • au o gândire analitică și dobândesc noi cunoștințe cu ușurință
  • sunt interesate de tehnologie sau au absolvit studii legate de tehnologie
  • sunt responsabile, meticuloase și independente
  • sunt deschise către comunicare, pozitive și nu se tem de noi provocări
Responsabilitățile dumneavoastră vor include:
  • serviciu post-vânzare pentru linia de asistență telefonică, asociat industriei tehnologiei
  • chat live și serviciu de asistență pentru clienți prin e-mail
  • introducerea datelor în sistem
Noi oferim:
  • salariu atractiv
  • pachet complet de instruire, în urma căruia veți primi un certificat
  • sprijin din partea conducerii calificate
  • o echipă internațională, tânără și dinamică
  • posibilitatea de a-ți îmbunătăți constant competențele
  • program de stimulare și o atmosferă prietenoasă
  • Dacă această ofertă vi se potrivește, aplicați acum!

 

a lua legatura:
Tel: 517 447 747, 518 772 377,
E-mail: hrw@ccp.com.pl

Poznaj

CCIG Group Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Jesteśmy grupą spółek CCIG Group – jednej z największych i najbardziej kluczowych grup call center w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. marki: CCIG, Call Center Dynamic Sales i Call Center Poland i MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży call center. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center. Ich centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10 miastach w całej Polsce.

Proces rekrutacji

KrokAPLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
KrokKRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
KrokSPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR
KrokDECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
KrokPAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
KrokPODPISANIE UMOWY
KrokROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY
Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w ...
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta