Analityk Biznesowy (Biuro Zarządzania Projektami)

eService Sp. z o.o

Warszawa

16 dni temu

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.

Analityk Biznesowy (Biuro Zarządzania Projektami)
Miejsce pracy: Warszawa

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy obecnie osób do Biura Zarządzania Projektami (Project Management Office). Zespół PMO odpowiada za projekty realizowane przez eService zarówno w Polsce jak i za granicą, a w jego skład wchodzą kierownicy projektów oraz eksperci specjalizujący się w analizie biznesowej, optymalizacji procesów i kompleksowym zarządzaniu portfelem projektów. W ramach biura współpracujemy ze wszystkimi departamentami firmy, partnerami biznesowymi eService oraz zewnętrznymi dostawcami, mając na uwadze założone cele strategiczne oraz najwyższą jakość usług.

 

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:

 

Przygotowanie projektów na etapie poprzedzającym realizację:

  • analiza projektów biznesowych i technologicznych pod kątem wykonalności
  • zbieranie i analiza wymagań biznesowych zmian oraz opracowywanie rekomendacji rozwiązań zarówno pod kątem biznesowym jak i technologicznym
  • przygotowywanie wstępnych planów i kosztorysów projektów we współpracy z innymi działami w organizacji
  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i rozwiązań w celu planowania i weryfikacji kosztorysów
  • współpraca z wewnętrznymi ekspertami oraz menedżerami poszczególnych komórek organizacyjnych w celu opracowania rozwiązań

Wsparcie projektów na etapie realizacji:

  • pełnienie roli analityka wiodącego, koordynującego pracę analityków w różnych obszarach organizacji w przypadku większych projektów
  • przygotowywanie niezbędnej dokumentacji projektowej w tym wymagań biznesowych i funkcjonalnych
  • dokumentowanie istniejących procesów oraz przygotowywanie propozycji ich modyfikacji

Zadania dodatkowe:

  • konsultacje i wsparcie kadry zarządczej w podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego wynikających z realizowanych w spółce przedsięwzięć i projektów

 

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: nauki ścisłe, ekonomia, ekonometria, finanse, informatyka, inżynieria oprogramowania)
  • co najmniej 3 lata doświadczenia, jako analityk biznesowy lub konsultant w obszarze płatności
  • zdolność myślenia analitycznego
  • znajomość rynku finansów i płatności elektronicznych, w tym regulacji oraz wymogów organizacji płatniczych (VISA, Mastercard i inne)
  • znajomość modeli biznesowych i platform technologicznych funkcjonujących na rynku płatności poparta kilkuletnim doświadczeniem
  • znajomość procesów biznesowych stosowanych w firmach zajmujących się płatnościami elektronicznymi, w tym procesów finansowych, operacyjnych oraz IT
  • biegła znajomość języka angielskiego
  • znajomość UML i BPMN
  • znajomość metodologii BABOK
  • doświadczenie w pracy z pracownikami na wszystkich szczeblach organizacji (do poziomu zarządu) oraz międzynarodowym środowisku
  • obsługa pakietu Microsoft Office
Oferujemy:
  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych
  • rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu spółek z Grupy EVO
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • pracę w przyjaznym i  profesjonalnym zespole
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
  • owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj

eService Sp. z o.o

Spółka stworzona została, aby obsługiwać dynamicznie rozwijający się rynek transakcji kartowych w Polsce. Podstawową działalnością Firmy jest rozliczanie transakcji opłacanych kartami: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic, Diners Club, czy American Express.
Kapitał zakładowy Spółki to 56 mln PLN. Firma zatrudnia 190 pracowników w Centrali i 77 pracowników Regionalnych Sił Sprzedaży.

eService posiada certyfikacje EMV (standardy obsługi kart mikroprocesorowych) VISA i MasterCard dla swoich urządzeń i systemu rozliczeniowego. Wszystkie transakcje realizowane przez Spółkę są autoryzowane on-line i zgodnie z wolą banku-wystawcy karty, mogą być identyfikowane za pomocą PIN’u.

Potencjał teleinformatyczny firmy pozwala jej także na obsługę różnego rodzaju aktywności określanych najogólniej mianem usług elektronicznego przetwarzania danych. Wartość transakcji kartowych przetwarzanych przez eService daje Firmie ponad 30% udziału w ogólnej wartości płatności kartowych dokonywanych w Polsce. eService rozlicza ponad 45 milionów transakcji miesięcznie.

eService zbudowała sieć elektronicznych terminali POS, która w sierpniu 2013 liczyła blisko 80 tysięcy urządzeń działających na terenie całego kraju, co stanowi ponad 30% udziału w polskim rynku. Wszystkie terminale to najnowszej generacji, wieloaplikacyjne urządzenia.

Spółka stworzyła elastyczny model telekomunikacyjny, umożliwiający Klientom wybór optymalnego sposobu
łączenia się z systemem eService. Terminale POS mogą pracować w oparciu o protokoły komunikacyjne wskazane przez Klienta.
Klienci obsługujący płatności kartowe w kasach fiskalnych (ECR) także mogą liczyć na zintegrowanie oprogramowania obsługującego kasy z aplikacją eService.

eService zapewnia swoim Klientom działające 24h na dobę Centrum Obsługi Akceptanta.
Spółka była wielokrotnie nagradzana zarówno przez partnerów biznesowych jak i niezależne instytucje. Efektem prac
nad rozszerzaniem sieci akceptacji kart w Polsce jest przyznawana w latach 2003, 2004 i 2005 nagroda MasterCard Rock Award
za wyjątkowe zasługi na tym polu. eService, jako jedyne centrum autoryzacyjne w Polsce, może poszczycić się również Medalem Europejskim przyznawanym dla usług na najwyższym europejskim poziomie. Tę prestiżową nagrodę Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej i Business Centre Club otrzymała usługa „Autoryzacja transakcji dokonywanych za pomocą kart płatniczych” oraz usługa doładowań telefonów komórkowych telePOMPKA.

eService stworzyło i wprowadziło na rynek wachlarz usług dodatkowych, które wykonywane są na terminalu POS.

 

 

Poznaj stanowisko: Analityk Biznesowy

Analityk Biznesowy jest swoistym spoiwem łączącym, poprzez analizę i opis projektów, dwa światy: zagadnienia IT i biznes. Funkcjonuje na granicy tych dwóch obszarów i dba o to, by rozwiązania IT były dopasowane do biznesowych potrzeb klientów. Do jego obowiązków należy gromadzenie i analiza wymagań klientów oraz udział w opracowaniu optymalnych rozwiązań dla projektów i ...
Analityk Biznesowy Praca Analityk Biznesowy

Podobne oferty

Rekrutują z Praca.pl