Departament Usług Cyfrowych
(Warszawa, Chmielna 89 )
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
- prowadzisz analizy biznesowe w dużych projektach wdrożeniowych, w szczególności w zakresie budowy nowych procesów sprzedaży cyfrowej,
- prowadzisz dokumentację projektową i analityczną,
- współpracujesz z departamentami biznesowymi i IT oraz dostawcami zewnętrznymi rozwiązań IT,
- jako członek zespołu deweloperskiego, współpracujesz z programistami, UXami, testerami, produkt managerami, dbasz o zapewnienie kompatybilności technicznej rozwiązania i satysfakcji użytkownika,
- bierzesz udział w pełnym cyklu rozwoju od specyfikacji i projektu poprzez wdrożenie, testowanie, monitorowanie i wsparcie
Co nas wyróżnia?
- budujemy procesy w największym banku w Europie Środkowo-Wschodniej,
- nasze rozwiązania mają realny wpływ na wyniki sprzedaży,
- stale poszukujemy innowacyjnych metod i rozwijamy swoje kompetencje,
- tworzymy zgrany zespół, z chęcią dzielimy się wiedzą i doświadczeniem.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- posiadasz doświadczenie we wdrażaniu projektów biznesowo informatycznych w instytucjach finansowych,
- przygotowujesz analizy i specyfikacje funkcjonalne w ramach projektów dotyczących kanałów cyfrowych,
- posiadasz doświadczenie we współpracy z zespołami UX i IT w zakresie wypracowania nowych rozwiązań,
- przeprowadzasz analizy rynku pod kątem procesów sprzedaży w kanałach elektronicznych,
- posiadasz umiejętności analityczne, planowania i organizacji pracy pod presją czasu,
- masz wykształcenie wyższe,
- znasz język angielski na poziomie B2,
- korzystasz biegle z pakietu MS Office,
- posiadasz doświadczenie w pracy w metodykach zwinnych.
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.
Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
Dlaczego warto wybrać PKO Bank Polski?
Jesteśmy największym w Polsce i regionie bankiem. Sami tworzymy, rozwijamy i zabezpieczamy nasze systemy oraz produkty. Z rozmachem korzystamy z innowacyjnych rozwiązań oraz nowoczesnych technologii. Mamy najlepszą mobilną aplikację na świecie - IKO. Z sukcesem wdrożyliśmy technologię blockchain oraz AI-chatbot. Współpracujemy ze środowiskiem startupów poprzez program Let's Fintech with PKO Bank Polski. Należymy do grona najlepszych pracodawców z certyfikatem TOP EMPLOYER.
Kontynuujemy drogę cyfrowej transformacji przekształcając się w PKO Bank Przyszłości!
Proces rekrutacji w PKO Banku Polskim
-
Krok
Aplikacja na stanowisko
-
Krok
Rozmowa telefoniczna
-
Krok
Spotkanie rekrutacyjne
-
Krok
Informacja zwrotna