specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
Twoja misja W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Będziesz...
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie klientów B2B oraz klienta indywidualnego na wyznaczonym obszarze geograficznym; profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów kluczowych z branży DIY; budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o pozytywne doświadczenia...
Zakres obowiązków: analiza danych i opracowywanie raportów na potrzeby władz Uczelni oraz jednostek i komórek organizacyjnych, zadania związane z koordynacją działań jednostek i komórek organizacyjnych w zakresie prawidłowego, rzetelnego i terminowego wprowadzania danych w systemie...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: pełnienie nadzoru nad robotami w specjalności sanitarnej, elektrycznej, pełnienie nadzoru nad realizowanymi umowami z podwykonawcami, współpraca przy opracowaniu zakresów robót na wykonanie remontów bieżących, współpraca w przygotowaniu...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Interkadra - jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Analityk ds. Raportowania
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: Nr ref.: AN/01/2017
Zadania:
Zarządzanie danymi i tworzenie raportów na potrzeby biznesu.
Współpraca z innymi działami w firmie w celu przedstawienia wyników.
Automatyzacja i poprawa wydajności istniejących procesów raportowych.
Konsolidowanie i integrowanie danych.
Budowa i rozwój narzędzi raportowo-analitycznych.
Stałe wzbogacanie i podnoszenie wartości zgromadzonych danych.
Wymagania:
Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Bardzo dobra znajomość MS Excel.
Inicjatywy i samodzielności.
Bardzo dobre umiejętności komunikacji i budowania relacji.
Umiejętności interpretacji problemów biznesowych i przekładania ich na cele analityczne.
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
Twoja misja W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Będziesz...
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie klientów B2B oraz klienta indywidualnego na wyznaczonym obszarze geograficznym; profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów kluczowych z branży DIY; budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o pozytywne doświadczenia...
Zakres obowiązków: analiza danych i opracowywanie raportów na potrzeby władz Uczelni oraz jednostek i komórek organizacyjnych, zadania związane z koordynacją działań jednostek i komórek organizacyjnych w zakresie prawidłowego, rzetelnego i terminowego wprowadzania danych w systemie...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: pełnienie nadzoru nad robotami w specjalności sanitarnej, elektrycznej, pełnienie nadzoru nad realizowanymi umowami z podwykonawcami, współpraca przy opracowaniu zakresów robót na wykonanie remontów bieżących, współpraca w przygotowaniu...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...