Analityk Finansowy

Mikomax

Łódź

31 dni temu

Mikomax Smart Office jest polską, rodzinną firmą z ponad 29-letnim międzynarodowym doświadczeniem w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji. To ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli
z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy. Firma tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy i marek poszukujemy osoby na stanowisko

Analityk Finansowy
Miejsce pracy: Łódź
Warto być z nami, bo:
  • Jesteśmy polską firmą z ponad 29-letnim doświadczeniem w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji,
  • Nasza firma codziennie tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć,
  • Wykorzystujemy wiedzę w zakresie m.in. efektywności, organizacji pracy, HR, ergonomii i akustyki,
  • Realizujemy różnorodne projekty kompleksowego wyposażenia wnętrz biurowych, zarówno dla klientów krajowych jak i w środowisku międzynarodowym,
  • Dostarczamy ciągle nowych, innych wyzwań,
  • Budujemy firmę rodzinną, dla której ważni są ludzi i wartości jakimi się kierują,
  • Nasi ludzie pracują w nowoczesnym biurze, np. w strefie relaksu w nieformalnej atmosferze zregenerujesz siły tak by móc z lepszym samopoczuciem efektywniej pracować w strefie współpracy czy skupienia,
  • Zapewniamy pracownikom dostawy świeżych owoców i kawę do woli :-)
Oferujemy Ci pracę w której będziesz odpowiadać za:
  • przygotowywanie informacji i analiz z zakresu operacyjnego funkcjonowania biznesu
  • wykonywanie analiz na potrzeby informacji zarządczej w zakresie wyników działalności
  • współudział w procesie budżetowania, prognozowania, aktualizacja prognoz i planów
  • bieżąca współpraca z partnerami finansowymi
  • wdrożenie i administrowanie narzędziami do przygotowywania informacji zarządczej
  • wsparcie systemów i procesów finansowych
Zapraszamy do współpracy, jeśli posiadasz:
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne, preferowana specjalność: finanse, rachunkowość, ekonometria, controlling
  • minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • doświadczenie w kontrolingu procesu produkcji
  • bardzo dobra znajomość MS Excel, znajomość VBA, MS PowerPoint oraz MS Access będzie dodatkowym atutem
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętność pracy w dynamicznym środowisku – wielozadaniowość
  • zorientowanie na cel
  • dobra organizacja pracy
  • inicjatywa i samodzielność w działaniu
  • dodatkowym atutem będzie znajomość systemu IFS
Najlepszemu kandydatowi zaproponujemy:
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie (zobacz, gdzie możesz pracować: https://www.youtube.com/watch?v=tNgBjW5fyy8),
  • stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasze produkty: https://www.youtube.com/watch?v=1sBnwR55RRI, https://youtu.be/vIBZwXG5gxU),
  • możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji projektów,
  • samodzielność w realizacji zadań,
  • wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników,
  • rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika.
Zgłoś się do nas teraz! Zainteresowanych prosimy o wysyłanie aplikacji przez portal. W CV prosimy o dopisywanie aktualnie obowiązującej klauzuli przetwarzania danych osobowych: Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji, prowadzonych przez MIKOMAX sp. z o.o. i firmy powiązane.