Analityk Finansowy
Miejsce pracy: Kraków
Twój zakres obowiązków:
- Wsparcie w raportowaniu wewnątrz grupowym w zakresie wyników aktualnych za dany okres finansowy, prognoz na kolejne okresy oraz budżetowania
- Wparcie przy rozwijaniu narzędzi oraz metod analizy kosztów, przygotowania prognoz oraz budżetów
- Współudział w analizie wyników finansowych – wykonanych i prognozowanych
- Terminowe przygotowywanie niezbędnych raportów i zestawień, raportowanie danych
- Realizację zadań związanych z raportowaniem wyników bieżących (m. in. analizy sprzedaży; miesięczne analizy odchyleń na cenach zakupowych; analizy odchyleń między wynikami bieżącymi, a prognozowanymi, itp.)
- Wsparcie w finansowym zamykaniu miesiąca (przygotowywanie niezbędnych danych – np. kalkulacje rezerw, zestawienia rentowności sprzedaży, zestawienia kosztowe, itp.)
- Współpracę z różnymi działami w zakresie wynikającym z wykonywanych zadań – wsparcie w terminowym analizowaniu, kontrolowaniu, planowaniu i budżetowaniu finansowym, analizy wspierające kontrolę i redukcję kosztów, inne analizy finansowe lub związane z efektywnością, itp.
- Współudział w sporządzaniu raportów korporacyjnych: analiza zdarzeń, raportowanie segmentowe, inne wymagane przez Grupę
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe w zakresie finansów lub księgowości (certyfikaty księgowe lub finansowe będą dodatkowym atutem)
- Ogólna znajomość przepisów US GAAP, zasad księgowości, wiedza o finansach i zarządzaniu przedsiębiorstwem produkcyjnym (znajomość oceny projektów inwestycyjnych będzie dodatkowym atutem),
- Umiejętność posługiwania się aplikacjami MS Office (w szczególności MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint) oraz SAP R/3 ,(znajomość aplikacji HFM będzie dodatkowym atutem),
- Rozwinięte zdolności interpersonalne (komunikacja, współpraca w zespole, proaktywna postawa),
- Orientacja na cele, samoorganizacja, efektywność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów, zdolności decyzyjne i analityczne, umiejętność pracy pod presją czasu,
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
To oferujemy:
- Rozwój w strukturach amerykańskiej korporacji z branży automotive
- Opiekę medyczną
- Kartę multisport
- Dofinansowanie do posiłków
Poznaj
NES Global Talent
NES Global Talent jest firmą rekrutacyjna specjalizującą się w stanowiskach technicznych. 500 doświadczonych rekruterów NES wspiera Kandydatów i firmy w 28 krajach, z 45 biur w branżach: Energetyka, Budownictwo i Nieruchomości, Nafta i Gaz, Farmacja, IT, Produkcja