Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Analityk Operacyjny

Huapol Telekom

Tarnów

53 dni temu

Ogłoszenie numer: 4326947, z dnia 2021-03-16

HUAPOL jest firmą technologiczną dostarczającą usługi budowy, instalacji, modernizacji
i utrzymania stacjonarnych sieci telekomunikacyjnych.

 

W związku z dalszym rozwojem poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:

Analityk Operacyjny

Miejsce pracy: małopolskie / Tarnów

Nr Ref.: AO 03/21

 

Opis stanowiska

  • analizowanie danych dotyczących KPI oraz innych wskaźników operacyjnych,
  • sporządzanie analiz, zestawień oraz prezentacji dotyczących wyników operacyjnych Spółki,
  • prowadzenie i monitorowanie procesu raportowania wewnętrznego i zewnętrznego,
  • nadzorowanie jakości pracy pracowników z wykorzystaniem narzędzia informatycznego.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, finanse, ekonometria, matematyka lub pokrewnym,
  • umiejętność szybkiego przyswajania obsługi programów informatycznych,
  • umiejętność przetwarzania dużej ilości informacji,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • zaawansowana znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
  • odpowiedzialność, samodzielność, dokładność.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz dużych perspektywach rozwojowych,
  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • pracę w miłej atmosferze w gronie profesjonalistów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

HUAPOL TELEKOM Sp. z o.o.

Specjalizujemy się w utrzymaniu sieci, budowie infrastruktury i dostarczaniu usług telekomunikacyjnych. Naszym strategicznym celem jest budowanie najwyższej jakości sieci, charakteryzującej się niezakłóconym funkcjonowaniem. Gwarantujemy także wysoką wydajność infrastruktury oraz niezawodność, co realnie wpływa na budowanie relacji opartych na lojalności końcowych odbiorców usługi.