Krajowy Rejestr Długów BIG S.A. jest pierwszym, największym i najbardziej rozpoznawalnym biurem informacji gospodarczej. Udało nam się zbudować silną markę, cieszącą się zaufaniem klientów oraz zdobyć i utrzymać pozycję lidera na rynku. Rosnące grono klientów stawia przed nami nowe wyzwania i pozwala doskonalić nasze umiejętności, a także stwarza nowe miejsca pracy.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
-
zarządzanie ruchem połączeń przychodzących i wychodzących w czasie rzeczywistym (RTM) w Contact Center,
-
przygotowanie analiz i raportów o efektach pracy zespołów Contact Center w godzinnych interwałach,
-
sporządzanie cyklicznych raportów mierzących efektywność działań sprzedażowo-marketingowych,
-
budowa modeli efektywności w zarządzaniu Contact Center oraz automatyzacja procesów raportowania,
-
analiza efektywności wykorzystania leadów przez zespół Contact Center w tym wykorzystania leadów w czasie.
-
wykształcenia wyższego,
-
min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku RTM lub pokrewnym związanym z analizą procesów Call Center,
-
wiedzy z zakresu rozwiązań typu AutoDialer,
-
znajomości języka programowania SQL/T-SQL oraz programu MS Excel w stopniu zaawansowanym (VBA),
-
wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych,
-
orientacji na cel oraz samodzielnego i systematycznego planowania pracy.
-
znajomość narzędzi analitycznych Reporting Services, Olap, BI,
-
wiedza techniczna z zakresu obsługi baz danych i automatyzacji procesów RTM,
-
doświadczenie w strukturach telefonicznej sprzedaży lub obsługi klienta.
-
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego oraz innych pakietów dla pracowników,
-
możliwość wdrażania własnych pomysłów mających wpływ na funkcjonowanie firmy.