Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymanie i rozwój systemu finansowo – księgowego Spółki, obsługę procesów księgowych w ramach zamknięcia okresu sprawozdawczego oraz przeprowadzanie kontroli wewnętrznych.
-
kontrola poprawności działania aplikacji księgowych,
-
zbieranie i analizowanie wymagań biznesowych i funkcjonalnych,
-
analiza projektów pod kątem zmian w systemie finansowo-księgowym,
-
przygotowywanie i prowadzenie testów akceptacyjnych,
-
sporządzanie raportów na potrzeby wewnętrzne,
-
aktywny udział w procesach zamknięcia miesiąca.
-
znajomość tematyki baz danych oraz języka SQL,
-
znajomość pakietu MS Office (Excel, Access),
-
znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków,
-
znajomość platformy AS/400 i narzędzia Query/400 będzie dodatkowym atutem,
-
znajomość zagadnień związanych z leasingiem będzie dodatkowym atutem,
-
wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub informatycznym,
-
umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu,
-
umiejętność współpracy i skutecznej komunikacji z klientami wewnętrznymi,
-
inicjatywa i dynamika działania,
-
samodzielność.
-
ciekawą pracę w rozwijającej się firmie,
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
-
atrakcyjne wynagrodzenie i świadczenia dodatkowe,
-
możliwość rozwoju zawodowego,
-
stabilność zatrudnienia.