Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
Do zadań osoby na stanowisku Animatora sprzedaży będzie należało zarządzanie oraz utrzymywanie stałego kontaktu ze sklepami detalicznymi w określonym regionie.
- ustalanie harmonogramu i prowadzenie szkoleń z personelem sklepów,
- planowanie i uczestnictwo w wydarzeniach firmowych,
- osiąganie celów sprzedaży detalicznej,
- dostarczanie raportów z magazynów lub zgłaszanie innych problemów z magazynem,
- dostarczanie raportów o produktywności detalicznej i wydajności sklepu,
- zarządzanie codziennymi operacjami zapewniającymi przestrzeganie zasady "24 godziny na czas reakcji",
- kontakt z menedżerem kraju co tydzień,
- uzupełnianie i przedstawianie raportów wydatków co miesiąc,
- zamykanie się w ustalonym budżecie podczas planowania podroży służbowych.
- płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (C1),
- doświadczenie w branży kosmetycznej,
- doświadczenie kosmetyczne, pasja do makijażu,
- doskonałe umiejętności artystyczne,
- zorientowanie na klienta,
- umiejętność sprzedaży w sklepach,
- znajomość obsługi komputera (MS Word, MS PowerPoint, MS Excel, MS Outlook),
- dotrzymywanie terminów i zdolność do pracy pod presją czasu,
- dobre umiejętności komunikacyjne, pisarskie i interpersonalne,
- zdolność do samodzielnej/niezależnej pracy,
- dbanie o szczegóły,
- przedsiębiorczość oraz chęć do przekazywania praktycznego doświadczenia.
- pracę 3 razy w tygodniu (czwartek, piątek, sobota),
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- telefon i laptop służbowy,
- miejsce pracy: Wrocław,
- benefity.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.