Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Przygotowywanie cyklicznych raportów, analiz i statystyk sprzedażowych; Przygotowywanie prezentacji biznesowych; Wsparcie Zespołu Zarządzającego Sprzedażą w codziennej pracy administracyjnej i operacyjnej;...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i kulturalnych,...
Wsparcie operacyjne Menedżerów Sprzedaży w sprzedaży i wdrożeniu programów ubezpieczeniowych u klientów korporacyjnych; Przygotowanie i przekazywanie do jednostki operacyjnej dokumentacji ubezpieczeniowej; Obsługa procesów sprzedażowych w systemach informatycznych; Obsługa posprzedażowa...
Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz oraz rozwijasz procesy sprzedaży karty kredytowej we wszystkich kanałach dystrybucji, w szczególności w kanałach zdalnych, zapewniasz stałe wsparcie wszystkim kanałom sprzedaży w zakresie utrzymania i optymalizacji sprzedaży produktu,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa zamówień klientów, obsługa klienta infolinii przychodzącej, współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie współpracy z klientem, analiza konta i historii zakupowych klientów, akcje marketingowe.
Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za zapewnienie warunków organizacyjnych i technicznych funkcjonowania sieci oddziałów oraz agencji,przygotowujesz koncepcje organizacji i funkcjonowania sieci oddziałów i agencji,współpracujesz przy projektach modernizacji placówek banku,sporządzasz...
Sages Sp. z o.o.Warszawa, przy Dworcu Centralnym
praca hybrydowa
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży i organizacji szkoleń specjalistycznych IT dla klientów firmy z sektora prywatnego oraz publicznego: od pozyskania klienta do zakończenia sprzedaży; budowanie trwałych relacji i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów a...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Opis stanowiska: administracyjna obsługa procesu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, zamawianie produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. Vienna Insurance Group
Szczecin
praca stacjonarna
1142 dni temu
Compensa to jedno z najprężniej rozwijających się towarzystw ubezpieczeniowych na rynku. Należymy do międzynarodowej grupy Vienna Insurance Group. Tworzymy wiarygodną i dynamiczną organizację, ponieważ stawiamy na przedsiębiorczość i innowacyjność, a zarazem dbamy o przyjazną atmosferę współpracy. Obecnie poszukujemy osób do pracy w Oddziale Compensa na stanowisku:
Pracownik ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Szczecin
Jakie będą Twoje obowiązki?
Wsparcie Agentów w zakresie posprzedażowym
Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych (Klient detaliczny), realizacja sprzedaży własnej
Wsparcie Fili w zakresie back office
Obsługa bieżących spraw biura
Co oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Elastyczne godziny pracy
Prywatną opiekę medyczną, możliwość nabycia karnetu sportowego, zniżki na ubezpieczenia
Możliwość uzyskania dofinansowania do szkoleń, studiów
Wynagrodzenie stałe oraz zmienne uzależnione od osiąganych wyników
Interesującą pełną wyzwań pracę w renomowanej, międzynarodowej firmie
Czego oczekujemy:
Podstawowej wiedzy na temat ubezpieczeń majątkowych
Wykształcenia wyższego lub minimum średniego
Aktualnego zaświadczenia o niekaralności
Dobrej znajomości MS Excel
Znajomość rynku ubezpieczeń oraz doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń będzie
dodatkowym atutem
Pierwsze doświadczenie w pracy z pośrednikami ubezpieczeniowymi mile widziane
Umiejętności samodzielnej organizacji pracy oraz współpracy w zespole
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Przygotowywanie cyklicznych raportów, analiz i statystyk sprzedażowych; Przygotowywanie prezentacji biznesowych; Wsparcie Zespołu Zarządzającego Sprzedażą w codziennej pracy administracyjnej i operacyjnej;...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i kulturalnych,...
Wsparcie operacyjne Menedżerów Sprzedaży w sprzedaży i wdrożeniu programów ubezpieczeniowych u klientów korporacyjnych; Przygotowanie i przekazywanie do jednostki operacyjnej dokumentacji ubezpieczeniowej; Obsługa procesów sprzedażowych w systemach informatycznych; Obsługa posprzedażowa...
Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz oraz rozwijasz procesy sprzedaży karty kredytowej we wszystkich kanałach dystrybucji, w szczególności w kanałach zdalnych, zapewniasz stałe wsparcie wszystkim kanałom sprzedaży w zakresie utrzymania i optymalizacji sprzedaży produktu,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa zamówień klientów, obsługa klienta infolinii przychodzącej, współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie współpracy z klientem, analiza konta i historii zakupowych klientów, akcje marketingowe.
Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za zapewnienie warunków organizacyjnych i technicznych funkcjonowania sieci oddziałów oraz agencji,przygotowujesz koncepcje organizacji i funkcjonowania sieci oddziałów i agencji,współpracujesz przy projektach modernizacji placówek banku,sporządzasz...
Sages Sp. z o.o.Warszawa, przy Dworcu Centralnym
praca hybrydowa
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży i organizacji szkoleń specjalistycznych IT dla klientów firmy z sektora prywatnego oraz publicznego: od pozyskania klienta do zakończenia sprzedaży; budowanie trwałych relacji i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów a...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Opis stanowiska: administracyjna obsługa procesu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży, zamawianie produkcji, fakturowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji i raportów sprzedażowych.