Dla naszego Klienta, dużej, wiodącej Firmy dostarczającej innowacyjne rozwiązania IT, szukamy osoby na stanowisko:
Architekt Rozwiązań Biznesowych
miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Projektowanie i implementacja systemów klasy Contact/Call Center, CRM
- Wsparcie w zakresie definiowania wymagań i tworzenia koncepcji rozwiązań w zakresie systemów obsługi klienta lub sprzedaży w kanałach www, Contact Center, biura obsługi
- Rozwiązywanie problemów technicznych i dobór właściwych rozwiązań
- Przygotowywanie ofert, wycen oraz nadzór nad realizacją wdrożeń
- Prowadzenie rozmów z klientami i stała współpraca/opieka nad nimi
Wymagania:
- Minimum dwu letniego doświadczenia w pracy na stanowisku architekta, projektanta lub wdrożeniowca rozwiązań działających na styku telekomunikacji i informatyki
- Umiejętności zrozumienia potrzeb klienta i przygotowania rozwiązań teleinformatycznych optymalizujących procesy biznesowe klienta
- Doświadczenia w definiowaniu wymagań oraz tworzeniu nowych rozwiązań w skomplikowanym środowisku teleinformatycznym preferowane call/contact center/CRM
- Łatwego nawiązywania kontaktów i silnie rozwiniętych zdolności interpersonalnych
- Dobrej znajomości języka angielskiego
- Przygotowywania projektów handlowych
- Dobrej znajomość języka angielskiego pozwalającej na czytanie i rozumienie dokumentacji technicznej oraz przygotowywanie ofert w języku angielskim,
- Wykształcenia wyższego technicznego (informatyka, telekomunikacja),
- Prawo jazdy kat. B.
Dodatkowe atuty:
Praktyczna wiedza z obszarów:
- systemy IVR oparte na platformach Alcatel, Avaya lub Voice Object,
- systemów rejestracji rozmów Nice System lub Retia.
Firma oferuje:
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, tel komórkowy