Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych (Archiwum)

    PwC   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    Twoja przyszła rola: archiwizowanie dokumentów, wydawanie pracownikom poczty oraz dokumentów archiwalnych, koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy, dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, realizacja...
  • Asystent ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent
    2 dni
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Asystent ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    2 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
Zobacz więcej ofert pracy

Archiwista

Archiwum Narodowe w Krakowie
Kraków
praca stacjonarna
1017 dni temu
Archiwum Narodowe w Krakowie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Archiwista
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 79715

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa

  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie

  • praca biurowa wymagająca odporności na stres związany z reprezentowaniem jednostki na zewnątrz

  • praca w terenie

  • delegacje służbowe w ramach kontroli jednostek organizacyjnych odbywają się m. in komunikacją publiczną

  • możliwość występowania czynników takich jak: kurz, pył osiadły, zanieczyszczenia mikrobiologiczne (grzyby, pleśnie)

  • narażenie na stres i praca pod presją czasu

  • praca na wysokości do 3m

  • długotrwała pozycja siedząca

  • stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze

  • budynek jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową

Zakres zadań

  • Wykonuje całość czynności w zakresie kontroli postępowania z materiałami archiwalnymi wchodzącymi do państwowego zasobu archiwalnego I dokumentacjią niearchiwalną powstałą i zgromadzoną w organach i jednostach organizacyjnych, o których mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ( Dz. U. 2020 poz. 164 z późn. zm), bez względu na miejsce i tytuł prawny przechowywania tych materiałów lub dokumentacji.
  • Prowadzi postępowania związane z uzgadnianiem przepisów kancelaryjno - archiwalnych lub ich zmian w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych, celem zapewnienia w tych jednostkach właściwego zarządzania dokumentacją oraz jej prawidłowej klasyfikacji i kwalifikacji.
  • Prowadzi postępowania związane z wyrażaniem zgody lub opinii w sprawie brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
  • Przeprowadzi ekspertyzy archiwalne dokumentacji i ustala jej kwalifikacje archiwalne
  • Udziela konsultacji archiwistom zakładowym, pracownikom jednostek organizacyjnych oraz innym zainteresowanym osobom w zakresie postępowania z dokumentacją celem zapewnienia właściwej realizacji ustawowych obowiązków oraz wykonywania zaleceń pokontrolnych
  • Współuczestniczy w prowadzeniu spraw z zakresu ustalania stanu prawnego jednostek organizacyjnych (zwłaszcza jednostek, których działalność ustaje) celem ustalenia sposobu postępowania z dokumentacją.
  • Współuczestniczy w prowadzeniu spraw z zakresu ustalania jednostek organizacyjnych wytwarzających materiały archiwalne
  • Wprowadza dane do systemów informatycznych i baz danych związanych z nadzorem i kształtowaniem narastającego zasobu archiwalnego oraz prowadzi i obsługuje dokumentację Oddziału

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie i policealne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku przy wykonywaniu działalności archiwalnej
  • znajomość ustaw i rozporządzeń z zakresu prawa archiwalnego,
  • dobra znajomość zagadnień z zakresu stosowania przepisów kancelaryjno-archiwalnych,
  • znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego,
  • znajomość teorii i metodyki archiwalnej, ze szczególnym uwzględnieniem postępowania z dokumentacją w archiwach zakładowych i składnicach akt,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • umiejętności negocjacyjne i organizacyjne,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • znajomość obsługi komputera,
  • dokładność i sumienność,
  • asertywność,
  • odporność na stres,
  • umiejętności analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • studia lub szkolenia z zakresu archiwistyki
  • studia lub szkolenia w zakresie administracji publicznej
  • kurs archiwalny I stopnia
  • poświadczenie bezpieczeństwa
  • znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym: angielski lub niemiecki lub francuski
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych (Archiwum)

    PwC   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    Twoja przyszła rola: archiwizowanie dokumentów, wydawanie pracownikom poczty oraz dokumentów archiwalnych, koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy, dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, realizacja...
  • Asystent ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent
    2 dni
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Asystent ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    2 dni
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.