Assistant Department Manager Sales

Peek&Cloppenburg Sp. z o.o.

Wrocław

5 godz. temu

Assistant Department Manager Sales

At Peek & Cloppenburg, we combine many things that you might not necessarily expect. We are not only fashion retailers, but also manage everything ourselves, from the design and production of our own brands to product presentation. At 140 P&C stores and at our head offices in Düsseldorf and Vienna, almost 16,000 employees with a wide range of specializations give their best every day – for markets across 15 countries. So you can expect exceptional variety and, of course, new personal challenges.

 

YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR
  • Joint leadership of the team
  • Assisting the department manager in motivating and training the team
  • Ongoing support and improvement of sales
  • Ensuring friendly and professional customer service throughout your department
  • Conducting regular merchandise analysis and optimising the sales floor by implementing visual merchandising guidelines
  • Liaising and cooperating with the buying department in order to improve merchandise selection
WE ARE LOOKING FOR
  • Successful completion of a business administration qualification, preferably graduating from a university
  • Proven practical experience, ideally in the textile, FMCG or services sector
  • Enthusiasm for fashion and lifestyle
  • Strong customer- and service-orientation
  • High level of commitment, initiative and hands-on approach
  • Organisational and analytical skills including a strong numerical understanding
  • Very good knowledge of German and/or English
WHAT WE OFFER
  • Personal and professional development
  • Individual career planning
  • Various development opportunities
  • A dynamic working environment based on teamwork and individual responsibility
  • The security of a traditional family company
  • Employee discount in P&C stores
  • Company sponsored health insurance

LOCATION Poland | EMPLOYMENT full-time | CONTACT PERSON Marta Kot, Human Resources

Poznaj

Peek&Cloppenburg

Dlaczego warto?

Każdy, kto rozpoczyna pracę w P&C, szybko docenia połączenie dwóch wartości – koleżeńskich relacji z praktycznym podejściem do pracy. Łączy nas zaangażowanie i pasja do wykonywanej pracy. Trzymamy się razem – i jest to dla nas równie ważne co indywidualne zaangażowanie, gotowość do podejmowania odpowiedzialności oraz wysokie wymagania, jakie sobie stawiamy. Dodatkowo naszym pracownikom zapewniamy bogaty program ramowy obejmujący świetne kursy dokształcające, mentoring osobisty, możliwość nawiązania kontaktów oraz pakiet świadczeń pracowniczych wykraczających daleko poza szkolenia i wynagrodzenie. Obejmuje on zniżki pracownicze, modele umożliwiające łączenie pracy zawodowej z życiem rodzinnym oraz atrakcyjną ofertę kulturalną, sportową i zdrowotną.

Zastępca kierownika sklepu, jak sugeruje sama nazwa stanowiska jest osobą współzarządzającą funkcjonowaniem sklepu w szerokim tego sformułowania znaczeniu. Zastępca kierownika nadzoruje, koordynuje i kontroluje prace podległego personelu, zatrudnionego w obrębie salonu, kreuje politykę sprzedażową i reklamową salonu, zarządza zatrudnieniem i rekrutacją nowych pracowników salonu zastępując kierownika, lub wykonuje ...
Praca Zastępca Kierownika Sklepu